FANDOM

Zaawansowana telekineza (ang. Advanced Telekinesis), jak jego tytuł członkowski, jest niesamowicie potężną i podniesioną formą mocy telekinezy.

Człowiek, który posiada ten dar, jest zdolny wykonać wyczyny większe od tych, którzy posiadają moc telekinezy tylko na podstawowym poziomie, takich jak przenoszenie wielu rzeczy i ciężkich przedmiotów na raz, a także przenoszenie ich przez ogromne odległości, tak jak to zrobiła kiedyś Brianna Warren.

Zaawansowana telekineza może również zostać wykorzystana do generowania fali energii telekinetycznej, zdolnej powodować wielkie zniszczenia, i powodując eksplodowanie obiektów, poprzez umieszczenie ogromnej ilości ciśnienia na nich.

Wzór Edytuj

Brianna Warren Edytuj

Magia antenatki Prue Halliwell emanowała z dłoni. Była cioteczną pra-pra-prababką. Potrafiła przesuwać przedmioty, jak Prue. Okryła Gabriela hańbą podczas Wojny krymskiej, odbierając mu miecz, teraz on próbuje odzyskać honor i zdolności. Władcy wojny i ich miecze są nierozłączni. Brianna potrafiła odrzucić jego miecz na setki mil.

Prue Halliwell Edytuj

Gdy Czarodziejki odwiedziły alternatywną przyszłość, i wszedły w ich przyszłe ciała, Prue jednym ruchem dłoni zdemolowała całe poddasze Posiadłości Halliwell'ów.

Moce telekinetyczne Prue zostały znacznie zwiększone poprzez zdobycie tymczasowe jej daru współodczuwania; była w stanie wysadzić telewizor i część sufitu w rodzinnym domu, a Szpitalu Psychiatrycznym Crest, ona psychicznie przeniosła wiele przedmiotów, podczas gdy cała sala się trzęsła; co zrobiła nieumyślnie, bez potrzeby wykonywania gestu ze swoimi obu dłoniami i oczami. Była też w stanie rzucić Vinceresa w ścianę z wielką siłą.

Po powrocie na Ziemię, i przejęciu ciała Patience, wykazano, że moce telekinetyczne Prue wzrosły na bardzo zaawansowanym poziomie, ze względu na to, że nie powstrzymywała już sióstr i Mocy Trzech przed objęciem prawdziwej mocy. Była w stanie podnosić samochód siłą umysłu, lewitować rysunek kredą jego powierzchnią, a nawet manipulować jej rysunkiem kredowym triquetry wraz z trzema kryształami w mini tornado, aż wreszcie wybuchną w dymnej eksplozji.

Billie Jenkins Edytuj

Billie posiadała ten dar, kiedy nosiła Złoty Pas bogini Gai. Ona wykorzystała ją, kiedy chciała się uwolnić z kryształowego kręgu. To jest możliwe, że pas dawał jej taką moc, albo, że zwiększyła swoją moc telekinezy.

Fala energii telekinetycznej Edytuj

Fala energii telekinetycznej jest mocą należąca do rodzaju telekinetycznych. Polega na wydobyciu niewidzialnej fali energii, która niszczy to na co trafi. Ten rodzaj mocy zaobserwować możemy w odcinku Lekcja moralności w wykonaniu Prue Halliwell w przyszłości. Różni się od zwykłej telekinezy tym, że nie porusza przedmiotu w dowolne strony lecz popycha go w stronę odwrotną do używającego tej mocy. Posiada również efekty wizualne przypominające kręgi na wodzie. Ta moc jest podobna do przyśpieszania molekuralnego, choć jest potężniejsza, bo nie niszczy tylko jednego obiektu, tylko wszystkie wokół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki