FANDOM

Dar Will sięgnęła szczytu, teraz jest kimś więcej, niż tylko człowiekiem, albo mniej

Will dosłownie została zjednoczeniem zjednoczeniem ze swoim żywiołem, a także została zjednoczeniem z nimfą Xin Jing, pierwotną dysponentką Kwintesencji, stając się bytem czystej energii elektrycznej, znacznie zwiększając i wzmacniając wszystkie swoje moce i umiejętności do ich szczytu absolutnego.

"Twe okrucieństwo równe jest tylko twej głupocie!" -Xin Jing mówiąc do Okrutnego Cesarza w micie o czterech smokach

Xin Jing jest jedną z nimf, które stworzyły Kondrakar, i ostatecznie została początkami mocy Strażniczek jako Serce Kondrakaru.

Przeszłość

Stanięcie w obliczu Cesarza

Stanięcie w obliczu Cesarza

Xin Jing została po raz pierwszy wspomniana w pierwszej sadze W.I.T.C.H., kiedy Hay Lin została przydzielona do przedstawienia sztuki w szkole i nie mogła znaleźć ciekawej orientalnej legendy. Jej matka powiedziała Hay Lin, że kiedy była młodsza, Yan Lin opowiadała jej historie, z których jej ulubioną była Legenda Czterech Smoków.

Legenda

W czasach starożytnych panowała wielka susza, a wiele osób umarło z pragnienia. Cztery Smoki - Smok (Powietrze) czarny, Smok (Ziemia) żółty, Smok (Woda) dalekosiężny, i Smok (Ogień) perłowy - postanowiły pomóc ludziom, gromadząc wodę w wielkim Morzu Wschodnim chwytając swoimi pyskami i latać wysoko powyżej, aby stworzyć deszcz. Ludzie zostali uśmierzeni ze swojego pragnienia, ale najwyższy władca, cesarz Jade, nie był zadowolony z działania smoków. Ukarał je, oddzielając ich i uwięził je w różnych górach przez boga górskiego.

Nimfa Xin Jing, kobieta o wielkiej odwadze, została dotknięta czynem smoków. Ona stanęła w obliczu Cesarza i błagała go, aby uwolnił smoki, ale odmówił. Nimfa wiedziała, że moc Cesarza Jade była większa od niej, a ona nie mogła nic zrobić, aby rozpiąć moc Cesarza. Zadecydowała, że przeobrazi góry wykorzystując swoje moce. Smoki zostały przemienione w Rzekę Żółtą, Rzekę Czarną, Długą Rzekę, i Rzekę Perłową, uwalniając w ten sposób smoki. Ona zrobiła smokom te rzeczy, aby ludzie zapamiętali ich życzliwość. To, co po niej pozostało, to kryształ zawierający w sobie esencję smoków, oprócz jej własnej.

Mimo tej legendy, prawda była daleka od tej opowieści. Xin Jing jest jedną z pięciu istot absolutnych (nimf) na początku wszechświata. Ona była Nimfą Żywiołów. Razem z Nimfami Życia, Księżyca, Słońca, i Gwiazd stworzyła Kondrakar, aby chronić wszechświat przed złem.

Księżniczka Shin Jin

Księżniczka Shin Jin

Księżniczka Shin Jin

W serialu animowanym, Hay Lin wykładana jest przez przyjaciółki, przeciągając ich do nocy dramatycznej. Cornelia zapytała, jaki temat do sztuki miała na myśli. Niestety dla innych, Hay Lin myślała o mitologii. Yan Lin znała wielki mit o czterech smokach, które były na usługach niewzruszonego cesarza. Piękna nimfa, ona opowiada, córka cesarza o imieniu Shin Jin, poczuła w sobie ulitowanie nad ludźmi i płakała przez wiele miesięcy. Cztery Smoki zdecydowały się pomóc tym osobom, o których ona dbała. Kończą straszną suszę, tworząc chmury deszczowe nad krajem.

Zamiast wynagrodzić istoty, Cesarz wpadł w gniew i ukarał smoki, które śmiały zrobić coś bez jego zgody. Uwięził w czterech górach. Shin Jin była wściekła i dołączyła do smoków. Wszystko, co po niej zostało to kryształowy amulet. “To źródło naszych mocy”, mówi Will. Hay Lin uważa, że

Serce Kondrakaru

to doskonała opowieść na ich sztukę, więc dziewczyny decydują się ją wykonać.

Drobnostki

  • ''Xin Jing'' lub "心晶", po chińsku, przekłada się na ''serce kryształu''
    Piękna nimfa, Shin Jin, córka Cesarza