FANDOM

Strzelanie ogniem (ang. Fire Throwing) jest potężną kompetencją, wraz możliwością miotania ogniem z dłoni, a także manipulowania jego ruchem, więc można by było rzucać ogniem we wszystkich kierunkach. Ona jest zdolna poświęcić życie nawet najpotężniejszych demonów Wyższej Rangi.

Zgodnie ze słowami Leo, ta umiejętność jest także dysponowana przez czarownice po obu stronach szali dobra i zła, ku wolnej woli decydowania. Ona była dysponowana przez jedną po stronie dobra, kiedy zginęła z rąk przez demonicznych zawodników Panów Gry Wojny Czarownic.

Ta umiejętność może zostać otrzymana albo poprzez naturalne ewoluowanie swojego naturalnego daru ognia, albo poprzez zwiększenie go trzykrotnie po wypiciu eliksiru. Także zostać opracowana może po opanowaniu swojego daru Projekcji, i opracowaniu dzięki niej tej możliwości. Umożliwia ona przekierowanie swojego potencjału Wszelkiej Magii, i skanalizowanie swojej frustracji czy gniewu do próby zniszczenia przedmiotu, albo próby zabicia człowieka drugiego, bowiem płomienie są zdolne odegnać bardzo wiele demonów. Ona posiada również swój własny mocniejszy odpowiednik, którym jest Czołowe Strzelanie Ogniem, będącym wyższym i mocniejszym rodzajem tego nieskazitelnie bezstronnego daru. On nie zna stron, to w zależności, do czego i jak jest wykorzystywany, oraz przez jakie serce. To jest najbardziej rozwinięte w całej serii u Dziedzica Źródła, który kanalizował swoje uprawnienia z łona matki, przejmując nad nią kontrolę, i nad jej ciałem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki