FANDOM

Symbole Strażników

Symbole Strażników

Strażnicy Kondrakaru są zgrupowaniem magicznych wojowników, którzy zostali wybrani na strzeżenie Kondrakaru, ośrodka wszechświata. Każdy ze Strażników sprawuje władzę nad podstawowymi żywiołami przyrody Wody, Ognia, Ziemi, i Powietrza. Przywódca włada nad Energią lub Kwintesencją, i kontroluje Serce Kondrakaru, magiczny wisiorek, który pozwala Strażnikom przemienić się w ich drugą stronę osobowości superbohaterów przez ukierunkowanie mocy Aurameres.

W pierwszym sezonie animowanych serii, Strażniczki zostały nazwane Strażniczkami Sieci. Później w drugim sezonie, określano je jako Strażniczki Nieskończonych Wymiarów.

Gdy Strażnicy się przemienią, ich wygląd jest podobny do czarodziejek. Jednakże, oprócz Strażniczki Powietrza, nie mogą latać, mimo posiadania skrzydeł. W serialu telewizyjnym, wszystkie pięć strażniczek mogło latać, chociaż Strażniczka Powietrza była najszybszą latającą.

Przed efektownym końcem upozowań podczas transformacji, wszystkie strażniczki przywołują nazwy swoich żywiołów, z wyjątkiem Will, która opiewa Opiekun!, a później Serce! w pierwszym sezonie. Ale w drugim sezonie ona krzyczy Kwintesencja!.

Kwinto-Strażnicy

Teraz wszystkie pięć żywiołów jest Nerissy, to ona jest teraz jedyną prawowitą Strażniczką, kiedy zamknęła swoje dawne przyjaciółki Strażniczki w swojej Pieczęci i sama w sobie stała się Quintino-Strażniczką

Nerissa sama w sobie zrodziła się jako Quintino-Strażniczka, która była podsycana przez swoją Pieczęć, która zawierała w sobie Serce Meridianu i Serce Zamballi, gdy zamknęła swoje dawne przyjaciółki Strażniczki w swojej Pieczęci.

Kwinto-Strażniczka, jest Strażniczką, która ma wszystkie moce i zdolności nad wszystkimi pięcioma żywiołami: Energią, Wodą, Ogniem, Ziemią i Powietrzem, w tym indywidualne moce/umiejętności innych strażniczek.

Cornelia zrodziła się jako Quinto-Strażniczka, która była podyscana przez wszystkie pięć źródeł żywiołowych mocy Strażniczek Aurameres nad Wodą, Ogniem, Ziemią, Powietrzem i Kwintesencją

Cornelia zrodziła się jako Quinto-Strażniczka, która była podyscana przez wszystkie pięć źródeł żywiołowych mocy Strażniczek Aurameres nad Wodą, Ogniem, Ziemią, Powietrzem i Kwintesencją.

Komiksy

Cornelia

Cornelia zostało Quinto-Strażniczką po dotknięciu, i pochłonięciu mocy Altermere. Pięć żywiołów łączących jednego człowieka wypuściło Nerissę z jej więzienia. Cornelia wykorzystała swoje nowe moce, aby przywrócić Calebowi jego ludzką formę, po tym, jak Fobos zmienił go w kwiat. Luba, która przypadkowo stworzyła Altermere, odwołała z niej moc.

Nerissa

Nerissa została Quintino-Strażniczką, po tym, jak otrzymała Serce Kondrakaru, ale straciła te moce po tym, jak Will odzyskała serce.

Sixtar

Sixtar jest Pięcioma Strażniczkami połączonymi w jedną, ona posiadała moce, i umiejętności wszystkich Strażniczek.

Serial telewizyjny

Cornelia stała się Quinto-Strażniczką, która została podsycana przez wszystkie pięć źródeł żywiołowych mocy Strażniczek Aurameres nad Wodą, Ogniem, Ziemią, Powietrzem, i Kwintesencją. W Egoistka, Nerissa próbowała odebrać moc Aurameres.

Nerissa później zdobywa władzę nad wszystkimi pięcioma żywiołami, kiedy zamyka swoje dawne przyjaciółki w swojej Pieczęci, stając się sama w sobie Quinto-Strażniczką.

Członkowie

W.I.T.C.H and Jonathan Ludmoore.

W.I.T.C.H i Jonathan Ludmoore.

Nowe pokolenie strażniczek

Główny artykuł: W.I.T.C.H. (Strażniczki)

Poprzednie pokolenie strażniczek

CHYKN

C.H.Y.K.N. w postaci strażniczki

Main article: C.H.Y.K.N.
  • Cassidy: Dawna Strażniczka Wody. Ona była także na krótko Strażniczką Serca.
  • Halinor: Dawna Strażniczka Ognia.
  • Yan Lin: Dawna Strażniczka Powietrza i ostatnia Strażniczka Serca.
  • Kadma: Dawna Strażniczka Ziemi.
  • Nerissa: Dawna Strażniczka Kwintesencji i dawna Strażniczka Serca.
    Dziewczyny z W.I.T.C.H. patrzą na gotografię wszystkich dawnych strażniczek (W.I.T.C.H. i C.H.Y.K.N. nie pojawiają się na nich)

    Dziewczyny z W.I.T.C.H. patrzą na fotografię wszystkich dawnych strażniczek (W.I.T.C.H. i C.H.Y.K.N. nie pojawiają się na nich)

Drobnostki

  • W komiksach ani animowanych seriach, nie pojawili się męscy Strażnicy, ale może być możliwe, że byli to męscy strażnicy Kondrakaru. W komiksach pokazano, że w przeszłości w trakcie Jądra Kondrakaru istniały zespoły Męskich strażników.
  • Jako Serce Ziemi, Lillian może być następną strażniczką ziemi, kiedy będzie potrzeba nowych strażniczek.
  • Jeżeli byliby męscy strażnicy, Chris, brat Irmy, mógłby być jednym z następnych strażników jako strażnik wody.