FANDOM

Recytowanie inkantacji (ang. Spell Casting) jest czarodziejską umiejętnością recytowania szeregu słów, w których wyrażamy nasze pragnienia, i sprowadzania ich do rzeczywistości, niemal natychmiast je urzeczywistniając. Inkantacje zawierają w sobie słowa, w których ukryte są czarodziejskie korzenie. Inkantacje są nazywane także powszechnie zaklęciami, które może wypowiedzieć tylko człowiek, urodzony jako Czarodziej, albo Czarownica, albo nawet człowiek praktykujący magię i czary. Zaklęcia i czary są niebezpieczne w skutkach, jeśli są wykorzystywane przez osobę, która traktuje je z nienależytą uwagą i precyzją. Takie wykroczenie może słono ją kosztować. Pisanie i kształtowanie nowych zaklęć należy tylko do osób, którzy wiele przeszli w świecie magii i czarów, mające wielkie doświadczenie w magii, i ogromną wyobraźnię twórczą. Czarodziejki, będąc dawnymi najpotężniejszymi wiedźmami wszech czasów, mogą wymyślać nawet najpotężniejsze czary i zaklęcia, każde następne pokolenie z Mocą Trzech, albo z Trójkątem mogło wymyślać swoje własne potężne wersje zaklęć, które stosowali do walki ze złem i demonami. Największą moc miało zaklęcie Mocy Trzech, które powoływało Moc Trzech do odegnania przeróżnych sił zła. Niedoświadczeni praktykanci i młodzi nowicjusze w magii musieli polegać na zaklęciach swoich przodków, albo innych sił obu stron. Urok jest zaklęciem, które zmienia stan ofiary, przeobrażając ich w coś innego, ale stosunkowo łatwo go cofnąć. Natomiast Klątwa jest najciemniejszym aspektem samej magii, zdolnym ukarać cieleśnie, albo duchowo drugiego człowieka, na którego spadł gniew tego, przez którego został przeklęty. Klątwy mogą nawet trwać przez tysiąclecia, a nawet być permanentne i nieodwracalne, niosąc je przez wszystkie czarodziejskie pokolenia. Klątwy są skomplikowane. Czasami sposób rzucenia jest ważniejszy niż sam czar. Wywołują negatywne skutki uboczne w wypaczeniu rzeczywistości. Czasami tylko sam czar może cofnąć poprzednie zaklęcie, ale przy permanentnych i nieodwracalnych skutkach jest to w pełni niewykonalne.