FANDOM

"To wszystko, co mnie spotkało w ciągu ostatniego roku było niezwykłe...Zobaczyłam coś, o czym nie miałam pojęcia. To mnie zmieniło, i ja sama zapragnęłam zmian."
—Prue zastanawia się nad swoim życiem.

Prudence ''Prue'' Halliwell była najstarszą ze wszystkich czterech sióstr Halliwell, które były Czarodziejkami, a zatem najpotężniejszymi wiedźmami wszech czasów, i nikt nie miał dość sił, by się z nimi zmierzyć. Była córką Patty Halliwell i Victora Bennett'a, a także starszą siostrą rodzoną Piper Halliwell i Phoebe Halliwell, a także najstarszą siostrą przyrodnią Paige Matthews. Ona była jedną ze swoich ciotecznych prababek w swoim dawnym życiu w poprzednim wcieleniu, gdzie była spokrewniona ze swoimi rodzonymi siostrami, Piper i Phoebe, które były jej kuzynkami, i żyła w San Francisco w jej rodzinnym domu w latach dwudziestych XX wieku jako Phoebe Bowen. Phoebe była jej poprzednim wcieleniem, i dysponowała potężną mocą Kriokinezy, która była potężna, skoro Anton zwiększył dar Pirokinezy Pearl Russell trzykrotnie za sprawą eliksiru pomnażającego moc, który rozwinął dar Pearl do punktu, w którym mogła osiągnąć dar Strzelania ogniem, dar miotania ogniem z dłoni. Potężne dary magiczne Prue były opierane na umyśle i ruchu; zdolność do poruszania się obiektów i osób umysłem, często w sposób niewidoczny gołym okiem, a także ewoluowanego daru ucieleśniania swoich własnych myśli w postaci astralnej poza swoim ciałem fizycznym. Oddała je raz na zawsze po wypiciu eliksiru odebrania mocy, aby przywrócić kontrolę nad Mocą Trzech, i uwolnić się od ''więzów''. Wówczas jej moce odeszły raz na zawsze, a ona sama je na zawsze straciła, permanentnie i nieodwracalnie, stając się zwykłą śmiertelną. Jeszcze zanim zgodziła się oddać swoje moce raz na zawsze, jako wiedźma posiadała podstawowe zdolności magiczne, jak recytowanie inkantacji, sporządzanie eliksirów, i wróżenie, aby znaleźć coś lub kogoś. Ponadto mogła jeszcze uzyskać dostęp do Mocy Trzech, kolektywnej magii Czarodziejek. Ona została tragicznie zamordowana dnia 17 maja 2001 roku przez Shaxa, osobistego asasyna Źródła Wszelkiego Zła w swoim rodzinnym domu po tym, jak broniąc niewinnego została wywalona przez Shaxa przez ścianę, wywalając swoim ciałem całą ścianę, a umarła właśnie od tego potężnego ciosu, czyli utraty sporej ilości krwi, i odniesionych obrażeń podczas walki. Była niezwykłą Czarodziejką, zdolną oddać życie za jednego człowieka. Odrodziła się pięć lat po tych mrocznych wydarzeniach w ciele umierającej wiedźmy o imieniu Patience, i wkrótce po tym, jak oddała swoje moce, stała się Nexusem Wszystkiego, ale ostatecznie jej dusza odeszła ponownie w zaświaty, tym razem na dobre, po tym, jak Piper dźgnęła ją Starożytnym Athame, co przyniosło duszę Patience do życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki