FANDOM

Prorocze wizje (ang. Premonition) jest umiejętnością ujrzenia w swoich proroczych wizjach nadchodzących wydarzeń w przyszłości, a także zobaczenia tego, co się kiedyś wydarzyło, oraz co się w tej właśnie chwili dzieje w odrębnych lokalizacjach. Zostało wyjaśnione, że mamy wizje po to, aby dowiedzieć, co się stało, i spróbować zapobiec mrocznym i tragicznym wydarzeniom z przyszłości, poprzez zmienienie biegu wydarzeń. Są różne przyszłoście. Jedne owiane mgłą, drugie jasne jak kryształ. Nigdy nie powinno się lekceważyć swoich wizji, nawet jeżeli widzimy coś, co nami na dobre wstrząsnęło, i uważamy to za rzecz niemożliwą. Ta moc jest wysoce pożądana, ponieważ pomaga czarownicom i czarodziejom zapobiec tragicznej i mrocznej przyszłości, a także zmienienie losu świata. Jest to jedna z najbardziej przydatnych umiejętności czarodziejskich, jaką może obecnie posiadać wiedźma.

Był to jeden z trzech darów dysponowanych przez Melindę Warren, które przeszły na dawne Czarodziejki, a następnie na Ucieleśnienie Odrodzenia, kiedy siostry Halliwell wypełniły to, co zostało im dane przez Wielkie Proroctwo ich nadejścia, które przepowiedziała sama Melinda Warren w dniu swojego spalenia na stosie, i śmierci.

Galeria