FANDOM

Projekcja astralna (ang. Astral Projection) jest ewoluowanym darem telekinezy, która się rozwija jeszcze bardziej. Skoro można siłą umysłu przenosić rzeczy, to czemu nie ciało. Umożliwia ucieleśnienie myśli w postaci astralnej poza ciałem fizycznym. W naszym ciele astralnym nasze zdolności magiczne są uśpione, i pozostają w stanie zawieszenia. Z tego względu nie możemy ich wykorzystywać, nawet, gdybyśmy chcieli. To jest wyczerpujące dla nowicjuszy z tego daru, a nawet dla najbardziej potężnych użytkowników tego daru. Jednakże, dobrze opanowany dar pozwala na chwilowe wykorzystanie mocy w astralnej projekcji. Gdy tworzymy nasze ciała astralne, nasze ciała fizyczne ulegają uśpieniu, ponieważ nie są w stanie skoncentrować i obsługiwać dwóch ciał jednocześnie. Tylko Empatia, dar współodczuwania może wzmocnić dar na tyle silnym, żeby na chwilę obudzić się w swoich ciałach dwóch, i móc je kontrolować, ale to nigdy nie trwa długo. Ponad to wszystko nie można odegnać naszego ciała astralnego, bowiem nie jest prawdziwe w rzeczywistości, a efekt próby ich odegnania jest przetrwanie w jasno-zielonej ekplozji. Projekcja astralna wymaga stanu skupionej uwagi, i głębokiej relaksacji. Aby się rozdwojić, wystarczy tego zapragnąć. Świadomość naprawdę opuszcza ciało. Istnieje połączenie pomiędzy ciałem fizycznym a astralnym (nazywane srebrną linią), która przekazuje wrażenia z ciała fizycznego (dźwięki, dotyk) do świadomości. Według jednych podróże astralne są wyjściem duszy z ciała fizycznego. Metoda liny jest bardzo skuteczna, gdyż bazuje na wywołaniu presji na Ciało Astralne tak, by owe ciało zaczęło się poruszać, gdy ciało fizyczne pozostaje w spoczynku. Wówczas nasza świadomość, znajdująca się w ciele astralnym, zyska swobodę ruchu i będziemy mogli podjąć wyprawę do wcześniej upatrzonego miejsca. Dzięki powiązaniu duszy z ciałem ''srebrną linią'', powrót do ciała nie sprawia problemów. Ciało astralne jest zasilane energią z ciała fizycznego, każda próba obudzenia ciała fizycznego kończy się powrotem ciała astralnego do ciała fizycznego. Między ciałem fizycznym a duplikatem astralnym istnieje połączenie (srebrna lina), która wymienia energię oraz myśli i emocje (telepatia). Energia przepływa głównie od ciała fizycznego do astralnego, ale czasami można ten kierunek odwrócić.

Moc astralnej projekcji można opracować także nie tylko za pomocą rozwiniętej mocy telekinezy, ale także za sprawą daru projekcji, czyli urzeczywistniania własnych myśli i pragnień, sprowadzając je, i kształtując w rzeczywistości do swojej woli i żądania. Dzięki niej można opracować umiejętność Projekcji Astralnej, co niegdyś dokonała Billie, a także Christy, za sprawą daru Projekcji swojej młodszej siostry, aby sprowokować siostry Halliwell do ataku w pierwszej kolejności. Nie wykorzystanie w rzeczywistości uśpionych mocy, w Paige wzbudziło podejrzenie, która ostrzegła swoje siostry, zdradzając cały plan Władzy Absolutnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki