FANDOM

"Słyszałam o mocy zwanej Projekcją. Nigdy jej nie widziałam, ale wiem, że istnieje. Wiedźma może zmieniać ludzi w coś lub kogoś, bez zaklęć i eliksirów."
—Phoebe mówi Billie o niegdyś wspomnianym darze Projekcji, który Billie właśnie otrzymała.

Projekcja (ang. Projection) jest magicznym darem, który umożliwia urzeczywistnianie własnych myśli i pragnień, sprowadzając je do rzeczywistości. Jest bardzo rzadko spotykana, a także została opracowana tylko przez magiczne stworzenia, czarodziejów, i czarownice, które są przeznaczone do bardzo wielkich rzeczy. Poprzez odpowiednią stymulację własnymi emocjami i myślami, czarownica z tą mocą jest w stanie projektować wytwory własnego umysłu do rzeczywistości. Dzięki tej mocy Billie zmieniła własnych rodziców w płatnych morderców, a w złości pozbawiła kwiat życia.

Często ta moc jest uważana za najpotężniejszą, ze względu na Billie, która została nazwana Władzą Absolutną lub Mocą Ostateczną. Jest to jednak stwierdzenie błędne, ponieważ Władza Absolutna wymaga tzw. Klucza, dzięki któremu jest w stanie unicestwić każdego demona. Ów kluczem była Christy Jenkins, siostra Billie. Według zasad serialu dar projekcji sam w sobie jest bardzo potężny, jednak jako jedna moc nie jest w stanie unicestwić każdego zła. Podobnie często projekcja myśli mylona jest z projekcją dotyku.

Dar Projekcji myśli jest ewoluowanym darem Projekcji dotyku i Materializacji.

Aby aktywować swój dar trzeba zazwyczaj przeżywać silne emocje, i mieć bujną wyobraźnię, chociaż czarodzieje i wiedźmy na najwyższym poziomie okazało się, że są w stanie z niego korzystać bardzo łatwo, niemal nawet bez żadnego wysiłku (jak w przypadku Wyatt'a). Jednakże, jest to niezaprzeczalny fakt, że ten dar może być trudny do opanowania dla nowicjuszy, ponieważ ich pragnienia mogą nieświadomie wywołać ich siłę. W związku z tym, nowi deweloperzy muszą być wyjątkowo uważni na to, co mówią, a nawet na to, co myślą, chociaż—choć nie ze swojej własnej woli—ich życzenia (czy to werbalne, czy umysłowe, celowe, czy nieumyślne) mogłyby zostać sprowadzone do życia.

Zdolności magiczne dostępne za pomocą daru Projekcji

  • Projekcja astralna: Zdolność magiczna ucieleśniania myśli w postaci astralnej poza ciałem.
  • Powiększanie: Umiejętność wykorzystania swojego daru, aby zwiększyć magiczny dar drugiego człowieka.
  • Wcielenie: Zdolność magiczna pełnego przeniesienia innej osoby do głowy/umysłu kogoś innego.
  • Stworzenie: Umiejętność stworzenia rzeczy z cienkiego powietrza.
  • Fale energetyczne : Umiejętność stworzenia destrukcyjnych fal czystej energii, które są zdolne zniszczyć wszystko na swojej drodze.
  • Wyciągnięcie życia: Możliwość, aby wyciągnąć życie ze człowieka i rośliny.
  • Kontrolowanie umysłu: Umiejętność przejęcia całkowitej kontroli nad umysłem przeciwnika.
  • Chlorokineza: Umiejętność wzmacniania, przywracania, i odmładzania życia roślin.
  • Moc negacji: Umiejętność anulowania uprawnień innych.
  • Zamienianie mocy: Możliwość dokonania targu mocami innych istot.
  • Pirokineza: Umiejętność wzniecania ognia siłą woli.
  • Kurczenie się: Umiejętność redukowania rozmiarów przedmiotów i osób.
  • Wchłanianie duszy: Umiejętność pochłaniania duszy zmarłego.
  • Sprowadzanie: Możliwość przywołania innych istot z innych lokalizacji, albo planów.
  • Projekcja dotyku: Możliwość doprowadzania nieożywionych objektów i osób do życia.
  • Podróżowanie w czasie: Zdolność przemieszczania się w przód lub przemieszczania się w tył w czasie, w sposób podobny do przemieszczania się w przestrzeni.
  • Przerodzenie: Zdolność przemieniania jednej rzeczy w drugą.
  • Technopatia: Zdolność do kontrolowania technologii siłą umysłu.
  • Manipulowanie głosem: Umiejętność manipulowania jednym głosem.
  • Manipulowanie teleportacją: Możliwość kontrolowania umiejętności teleportacji drugiego człowieka.
  • Palne orbitowanie: Zdolność do kanalizowania białego lub błękitnego światła, i migawek (orbów), i przyśpieszania molekuł do punktu spalania.

Wypaczenie z rzeczywistości

Główny artykuł: Wypaczenie z rzeczywistości

Wypaczenie z rzeczywistości jest rzadką i niepomiernie potężną możliwością, która jest definiowana jako zdolność do zmiany lub kontrolowania rzeczywistości i świata, różniące się w różnym stopniu. Projekcja jest uważana za rodzaj wypaczenia z rzeczywistości, co jest umiejętnością posiadaną przez potężne stworzenia, takie jak Awatarzy, i Anioły Przeznaczenia.