FANDOM

Prawdziwa moc dwóch złych Czarodziei (ang. the true power of two of the evil Charmed Ones), inaczej zwana Dwójkątem, jest braterską więzią, jak i połączeniem pomiędzy dwoma braćmi Rowe, która zaowocowała w prawdziwą moc dwóch złych Czarodziei z podobnym efektem co prawdziwa moc złych Czarodziei, inaczej znana pod nazwą Trójkąt, a to w połączeniu z ich indywidualnymi umiejętnościami sprawiło, że stali się tak silni. Dzięki tej niesamowicie potężnej umiejętności, a także przy wykorzystaniu swoich własnych indywidualnych kompetencji, wraz z możliwościami, mogliby przez pewien czas odciągnąć uwagę dawnych Czarodziejek, Ucieleśnienia Odrodzenia Mocy Trzech, a także innych dobrych czarownic od ratowania niewinnych, aby mogli bezpiecznie przeprowadzić swój atak na siły dobra, i znokautować je śmiercią ich przyjaciół i rodziny, choć może im się nie udać w pewnych okolicznościach, ponieważ tylko prawdziwa moc złych Czarodziei raz na zawsze da im radę, a jako czarownicy połączeni poprzez krew i magię walczą z dobrem w Ostatecznym Starciu, a tym samym działają jako prawdziwa moc dwóch złych Czarodziei, znana także pod inną nazwą Dwójkąt, a nie prawdziwa moc złych Czarodziei, zwana inaczej przez innych jako Trójkąt, dlatego nie są w pełni swoich sił. Ich moc bierze się z ich uczuć, muszą sięgnąć głębiej, niż kiedykolwiek. Cokolwiek ich stymuluje; serce, dusza, największe lęki, muszą to odnaleźć, i zmienić w moc. Moc, dzięki której zniszczą Wyższe Dobro raz na zawsze. Ich moc opiera się na emocjach. Jeżeli wychwytują uczucia drugiego człowieka, to mogą też przechwycić moc, i wykorzystać ją przeciwko niemu samemu. Oni też są potężni, dadzą sobie radę. Oni też nieźle sobie radzą, zresztą Wyższe Dobro, które ma po swojej stronie całą społeczność magiczną, nie wykluczając dawnych Czarodziejek, Ucieleśnienia Odrodzenia Mocy Trzech, a także wszystkie naturalnie potężne dobre czarownice ze wszystkich wiedźm na świecie, uciekło zanim dosięgło go ich ciosy. Ta potężna umiejętność została zdziesiątkowana w chwili, w której dwaj bracia Rowe zostali zgładzeni przez siebie samych, a Brendan został wyświęcony na księdza, i oddał się Bogu, co raz na zawsze zniszczyło ród Rowe Coven, nie wykluczając prawdziwej mocy złych Czarodziei, inaczej znanej jako Trójkąt.