FANDOM

Prawdziwa moc dwóch stron Władzy Absolutnej (ang. The true power of the two sides of the Ultimate Power), inaczej zwana Mocą Dwóch Mocy Ostatecznej, albo po prostu Moc Dwóch, jest siostrzaną więzią i połączeniem pomiędzy Christy i Billie Jenkins, która zaowocowała w Moc Dwóch, z podobnym efektem, co Moc Trzech, a to w połączeniu z ich indywidualnymi umiejętnościami sprawiło, że stały się tak silne. Zgodnie ze słowami Prudence ''Prue'' Halliwell, Władza Absolutna nie miałaby zostać znacznie silniejsza i bardziej potężniejsza, a nawet dorównująca Mocy Trzech. Jedynym powodem, dla którego Christy i Billie były w stanie stanąć przed dawnymi Czarodziejkami, był powód tragicznej i przedwczesnej śmierci Prue z rąk Shaxa, co oznaczało, że jej rola w Wielkim Proroctwie była niedopełniona. Niestety, przepowiednia dotyczyła Piper, Phoebe i Prue. Nie mogła przejść na Paige. Tak długo jak Prue byłaby powiązana z rodem Halliwellów, tak długo powstrzymywałaby siostry przed objęciem prawdziwej mocy. Prawdziwa moc dwóch stron Władzy Absolutnej w rzeczywistości była ogromnie potężna, lecz nie na tyle, aby przywołać Próżnię bez wykorzystania mocy dawnych Czarodziejek.