FANDOM

Prawdziwa moc dwóch Ucieleśnień Odrodzenia (ang. The true power of the two reincarnations of the Rebirth), inaczej zwana Mocą Dwóch, jest siostrzano-braterską więzią i połączeniem dwóch Ucieleśnień Odrodzenia, a to w połączeniu z ich indywidualnymi umiejętnościami sprawi, że staną się tak silni, zdolni do odpierania ataków demonów przez jakiś czas, ale jakim kosztem, nie będą mogli ich odpędzać cały czas, w końcu będą musieli się poddać. Jest to więź i połączenie dwóch członków tego kolektywu, którzy są rodzeństwem połączonym poprzez krew i magię, i mogą działać jako Moc Dwóch, a nie jako Moc Trzech, którzy będą mogli rzucić wyzwanie siłom ciemności, ale to demony im skopią tyłki, jeżeli spróbują ponownie wejść im w drogę, ponieważ próba zabicia, a zwłaszcza odegnania i poświęcenia ich ku Wyższemu Złu jest karane wśród demonów śmiercią. Dlatego Ucieleśnienie ma przewagę nad demonami, która jest bardzo pomocna. Ale niektóre demony będą mogli zostać odegnane tylko za sprawą Mocy Trzech, tak jak wszyscy się tego obawiali. Jednak skoro ich zdolności magiczne biorą się z ich uczuć, a także są oparte na emocjach, cokolwiek je stymuluje; serce, dusza, najgłębsze lęki, muszą to odnaleźć i zmienić w moc. Moc, dzięki której staną się znacznie silniejsi i bardziej potężniejsi, aby wspomóc ich w walce ze złem, i odesłaniem go do ciemności. Oni też nieźle sobie radzą bez wykorzystywania swoich prawdziwych mocy, gromadzą w sobie ogromnie potężne magiczne siły i zdolności. Mają w sobie niesamowite pokłady sił, dzięki którym mogą przetrwać nawet najtrudniejsze do zniesienia magiczne ciosy. Pomimo swojej wielkiej siły i ogromnym potencjale wykorzystywania w starciach ze złem wszystkich swoich możliwości, tylko Moc Trzech może powstrzymać zło na wieki.