FANDOM

Prawdziwa moc dawnych Czarodziejek (ang. the true power of the former of the Charmed Ones), inaczej zwana Mocą Trzech, jest najpotężniejszą ze wszystkich sił i zdolności magicznych w całym Uniwersum, która nie ma sobie równych w całym wszechświecie. Oznaczała ona siostrzaną więź i koniunkcję pomiędzy wszystkimi trzema dawnym Czarodziejkami, którym była przeznaczona chwała i wielkość, a także siostrzano-braterską więź i koniunkcję pomiędzy całym trzyosobowym Ucieleśnieniem Odrodzenia Mocy Trzech. W krytycznych chwilach mogą czytać w swoich myślach, właśnie dzięki temu Moc Trzech jest tak potężna. Żaden człowiek nie ma dość sił, by się z nimi zmierzyć, nie na darmo są najpotężniejszymi wiedźmami i czarodziejami wszechczasów. Prawdziwej mocy dawnych Czarodziejek może stanąć przed nimi tylko prawdziwa moc Złych Czarodzieji, trzej braci Rowe, którzy mieli się stać największą potęgą zła, jaką znał świat, bowiem obydwie strony dysponują prawdziwą mocą dawnych Czarodziejek (dawne Czarodziejki, Ucieleśnienie Odrodzenia Mocy Trzech), a także prawdziwej mocy złych Czarodzieji (źli Czarodzieje), które są odpowiednią najpotężniejszą siła w całym Uniwersum, zarówno po stronie Wyższego Dobra, jak i Wyższego Zła. Prawdziwa moc dawnych Czarodziejek bierze się z ich uczuć i opiera się na emocjach. Cokolwiek ich stymuluje. Serce, dusza, największe lęki, muszą to odnaleźć i zmienić w moc. Moc, dzięki której zniszczą Wyższe Zło raz na zawsze. To właśnie ona została siostrzaną więzią pomiędzy wszystkimi dawnymi Czarodziejkami, aż do dnia tragicznej i przedwczesnej śmierci Prue z rąk Shaxa, co oznaczało koniec Mocy Trzech. Jednakże, odkrycie, że miały jeszcze jedną młodszą siostrę przyrodnią spowodowało, że Paige dołączyła do szeregów swoich sióstr, i odrodziła Moc Trzech na nowo. Paige i jej starsze siostry przyrodnie były sobie bliskie, tak bliskie, by pomścić śmierć Prue. Jednakże, tak długo jak Prue byłaby powiązana z rodem Halliwellów, tak długo powstrzymywałaby siostry przed objęciem prawdziwej mocy. Aby uciec, Prue wstąpiła w ciało umierającej dziewczyny. Prue mówi Cole'owi, że kiedy używała magii w nowym ciele, wciąż czuła więź z siostrami. Czuła, że moc jej i jej sióstr rośnie. Tłumaczy Turnerowi przepowiednię. Melinda Warren nie przewidziała mocy dla czterech wiedźm. Piper i Phoebe mają dwie jej moce, a Prue i Paige dzielą jej jedną. Moc czterech sióstr mogłaby się okazać kataklizmem, dlatego Prue nie spotkała się z siostrami. Ostatecznie Prue postanowiła oddać swoje dawne zdolności magiczne permanentnie i nieodwracalnie, przywracając kontrolę nad Mocą Trzech i uwalniając się od więzów. W chwili, w której to, co zostało im przeznaczone zostało dopełnione, prawdziwa moc dawnych Czarodziejek ewoluowała dawne Czarodziejki w naturalnie potężne wiedźmy, i odeszła ze swojego dawnego życia w poprzednim wcieleniu na obecne życie w przyszłym wcieleniu. Im potężniejsza wiedźma, tym obie dusze w jednym ciele szybciej zaczną płonąć tam, gdzie miejsce dla jednej tylko, a ciało umrze. Prawdziwa moc dawnych Czarodziejek naprawi to raz na zawsze. Bez prawdziwej Mocy Trzech dusza drugiego człowieka nie zostanie wyrzucona z ciała. Nie jest konieczne, aby wszyscy we troje recytowali inkantację, wystarczy, że dotkną siebie nawzajem i będą przebywać w tym samym pomieszczeniu. To właśnie prawdziwa Moc Trzech jest nie do zwyciężenia, nikt nie może ich pokonać w bezpośredniej walce, tak właśnie giną demony. Nawet Billie i Christy, które były Władzą Absolutną, której moc była ogromna, a i tak nie miały dość sił, by się zmierzyć z dawnymi Czarodziejkami, nie na darmo były najpotężniejszymi wiedźmami wszechczasów, a także wierzyły, że ich przeznaczeniem była chęć śmierci dawnych Czarodziejki za wszelką cenę, choćby miały nieświadomie unicestwić cała ludzkość. Dzięki niej można pobłogosławić różne przydatne eliksiry, powiększać siłę swojej magii i czarów, a także pomnażać swoją zdolność magiczną razy trzy, i tyle klonów stworzyć. Nawet Źródło Wszelkiego Zła, a także Triada obawiała się, że nikt nie powstrzyma tych ogromnie potężnych magicznych sił i zdolności. Ich objawy były słuszne, a cała demoniczną dynastię zdziesiatkowano, będąc zbawicielami świata. Większość czarów i zaklęć spisanych w ich rodzinnej Księdze Cieni przez swoich przodków wymaga prawdziwej mocy dawnych Czarodziejek, a jedna wiedźma, albo czarodziej to za mało, żeby zaklęcie miało pełną moc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki