FANDOM

"Jesteś bezsilna. Jakie to uczucie?"
—Russell konfrontuje się z Phoebe Bowen.

Pearl Russell była czarownicą pochodzącą od Melindy Warren. Urodziła się jako dobra wiedźma jako córka Gordona i Agnes, i dysponowała mocą Pirokinezy. Później stała się znana ze swojego talentu w przygotowywaniu mikstur i wróżbiarstwa. Jednakże, Pearl została sprowadzona na złą drogę przez Antona, czarownika, a następnie została zamordowana i przeklęta podczas błędnej walki.

Kompetencje wraz z możliwościami

Podstawowe zdolności magiczne

  • Recytowanie inkantacji: Zdolność do rzucania zaklęć, i wykonywania rytuałów.
  • Sporządzanie eliksirów: Umiejętność przygotowywania różnych przydatnych eliksirów. Pearl była znana ze swoich umiejętności w przygotowywaniu naparów podczas wyszynku, w jednym z nich komentując, że jej napary miłosne ''czyniły cuda''.
  • Wróżenie: Możliwość zlokalizowania przedmiotu lub osoby poprzez zastosowanie kryształu wróżenia i mapy.
  • Mediumizm: Możliwość zobaczenia się i porozmawiania z duchami zmarłych.

Aktywne zdolności magiczne

  • Pirokineza: Umiejętność wzniecania ognia siłą woli.
  • Wróżbiarstwo: Zdolność do przepowiadania przyszłości. Biorąc pod uwagę, jak Pearl okazała się być właścicielką kryształowej kuli, ona przypuszczalnie posiadała jakieś umiejętności we wróżbiarstwie. Wierzono, że ta umiejętność mogła przeobrazić się w moc proroczych wizji, którą przyszła inkarnacja Pearl (Phoebe Halliwell) posiadała.

Inne zdolności magiczne