FANDOM

Nowe Moce Nowych Strażniczek Sieci, W.I.T.C.H.

Dziewczyny z W.I.T.C.H. w swoich strojach Nowych Mocy. Od lewej do prawej: Hay Lin, Cornelia, Will, Taranee, Irma

Nowe Moce są wzmocnionymi i uwydatnionymi zdolnościami magicznymi/umiejętnościami, które obejmują nowy kostium, nowe moce, i wzmocnienie ich dawnych zdolności do jeszcze większych poziomów magii. W wydaniu 75, dziewczyny z W.I.T.C.H. zdają sobie sprawę z tego, że ich dawne moce odeszły, ale w wydaniu 76 ponownie mogą przemienić się w ich magiczne postacie. Z wyjątkiem tego czasu, mają zupełnie nowy kostium. Dziewczyny odkrywają, że nie są w stanie właściwie wykorzystywać tych mocy, a Matt, który najwyraźniej wie o ich użyciu wtórnym, pomaga im ćwiczyć. W celu objęcia magii Nowych Mocy, dziewczęta muszą stać się jednością ze swoich żywiołów, a następnie zdobyć swoje korzenie, które są różowym zespołem, który czyni je jednym z ich mocy i posiadanie swojego żywiołu w swojej najczystszej i najbardziej naturalnej postaci.

Kostiumy

Wszystkie stroje są konserwatywne. Spośród wszystkich strojów, kostium Cornelii i jej włosy są tymi, którzy zmieniają się najmniej. Włosy Taranee rosną do dłuższych rozmiarów, włosy Hay Lin tracą dwa końce i nabierają dwóch koków na głowie, strój Irmy jest mniej ujawniający się niż przedtem, a włosy rosną, a Will ma pełny kostium do spodni i bluzki. Każda z dziewczyn ma swój elementarny symbol na wierzchu.

Skrzydła rozciągają się do 18 stóp, a wszystkie dziewczyny mogą latać, ale Irma, Taranee, Will, a zwłaszcza Cornelia mają kłopoty ze swoimi nowymi skrzydłami. Hay Lin jest z nimi bardzo komfortowo, gdyż miała zdolność latania jeszcze przed sagą Nowych Mocy i ma władzę nad powietrzem.

Zdolności

Każda z dziewczyn zdobyła swoją nową moc na swój własny sposób:

  • Will zdobyła swój korzeń, przez wkroczenie w swój wymarzony świat wypełniony czystą energią duchową i odkrywając moc prawdziwej przyjaźni.
  • Irma zdobyła swój korzeń, szukając miłości w mocy zagubionych pierścionków podczas misji pokonania Ciemnej Matki. (Jej korzenie nie są dokładnie reprezentatywne dla wody, więc niektórzy fani pytają pisarza, jak ma swoje korzenie.)
  • Taranee zdobyła swój korzeń, odkrywając, że została adoptowana i dowiadując się, że ogień wkroczył do jej życia, aby chronić ją przed Ciemną Matką, nie pozostawiając wyboru jej rodzicom, aby oddać Taranee daleko.
  • Cornelia zdobyła swój korzeń, śniąc o tym, że zgubiła drogę w lesie i odkryła, że to prawda.
  • Hay Lin objęła swoją moc, tworząc dwa tajfuny i ofiarując siebie samą za miasto Heatherfield.