FANDOM

Najmocniejsze eliksiry unicestwienia (ang. the most powerful ones the vanquishing potions) są najpotężniejszymi eliksirami unicestwienia ze wszystkich, których przepisy na eliksiry zostały wymyślone przez czarownice pochodzące z linii Warren, które spisały recepturę na jednej z pustych kart ich rodzinnej Księgi Cieni, która jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Billie spisała najmocniejsze eliksiry unicestwienia z Księgi Cieni sióstr Halliwell po tym, jak zaczęła pisać własną. Wówczas receptura na eliksir znalazła się także na stronach Księgi Cieni pisanej przez Billie i jej siostrę. Nie można znaleźć mocniejszych eliksirów, bowiem te są najmocniejsze i najsilniejsze ze wszystkich, które istnieją. Jako ironia, Christy wierzyła, że jej i Billie uda się sporządzić mocniejszy eliksir, jako że są Władzą Absolutną, której moc jest ogromna, i podobnie jak linia Warren i Czarodziejki, też nieźle sobie radzą w bezpośredniej walce. Dumain uznał, że podczas kolejnej walki z Czarodziejkami, i mając nadzieję, że ostatniej, Christy i Billie powinny użyć eliksirów unicestwienia. Billie spisała najmocniejsze, jeśli uda im się zaskoczyć Czarodziejki, siostry Halliwell nie będą miały z nimi szans. Christy zaproponowała wykorzystanie dużej ilości fiolek z tymi eliksirami na Czarodziejkach, ponieważ Billie wierzyła, że może nie mają dość sił, by się z nimi zmierzyć, Czarodziejki nie na darmo były najpotężniejszymi wiedźmami wszech czasów, ale one też nieźle sobie radzą, zresztą Czarodziejki zdołały umknąć, mimo, iż Władza Absolutna dała z siebie wszystko, a Czarodziejki ledwie uciekły, zanim dosięgły ich ciosy Christy i Billie. Christy i Billie zrobiły eliksir zgodnie z recepturą zapisaną przez Billie w jej Księdze Cieni w kuchni w Posiadłości Halliwell'ów, w której były przechowywane szafy z ziołami. Jednakże, Czarodziejki nie potrzebowały swojej rodzinnej Księgi Cieni z otwartą kartą na recepturę, ponieważ zapamiętały jej skład podczas ostatnich ośmiu lat poświęcania się ku Wyższemu Dobru. Nawet duży skład w małych dawkach potrafi zmieść nawet najpotężniejsze czarownice na świecie w epickiej eksplozji, uśmiercając ich, ponieważ mimo, iż są magiczne, wciąż są ludźmi i są podatne na efektowne zastosowanie magicznych ziół i mikstur. Christy i Billie opracowały plan, według którego miały ucieleśnić własne myśli w postaci astralnej poza swoimi własnymi ciałami fizycznymi, tak, że będą mogły sprowokować siostry Halliwell do ataku w pierwszej kolejności, co umozliwiłoby im odebranie szansy Czarodziejkom na przeżycie, co doprowadziłoby Piper, Phoebe i Paige do odegnania, i odejścia dusz w zaświaty do życia pośmiertnego, dołączając do swojej rodziny i utraconej siostry, wreszcie przechodząc do Otchłani, miejsca, gdzie będą czekać na odrodzenie się i ponowne narodziny, kiedy nadejdzie czas w wcieleniach swoich prawnuczek. Ostatecznie Paige ostrzegła swoje siostry o nikczemnym planie sióstr Jenkins, więc Christy i Billie nie czekały już ani chwili, i zaatakowały siostry, zresztą siostry Halliwell również ją zaatakowały. Jednak plan wszystkich sióstr wziął w łeb; wszystkie pięć fiolek z najmocniejszymi eliksirami odegnania ze wszystkich istniejących zderzyły się ze sobą pomiędzy wszystkimi siostrami, powodując epicką eksplozję, która powaliła Czarodziejki i Władzę Absolutną na kolana, ogłuszając Piper, bo stała po środku, i to na nią przypadło najwięcej energii, a także raniąc Christy w prawe ramię, co zmusiło obie strony do odwrotu. Uważa się, że eliksiry z tego zakresu zostało wykorzystane jedynie na potrzeby próby rozpoczęcia czasu Ostatecznej Bitwy, największej bitwy Czarodziejek przeciwko Władzy Absolutnej, która miała zakończyć raz na zawsze ich batalię, a którą miała zakończyć tragiczna i przedwczesna śmierć Christy, bowiem tylko ona miała umrzeć w Wielkiej Bitwie, to było jej przeznaczeniem. Gdyby Christy nie była manipulowana przez Triadę, a także wypełniła to, co zostało w rzeczywistości jej i Billie dane, czyli zostanie wielką siłą dobra, pomagając Czarodziejkom w jeszcze kolejnej bitwie ze złem. Gdyby nie doszło do manipulowania jej przez Triadę nie musiałoby do tego wszystkiego dojść. Porcje tych mikstur są zdolne odegnać nawet najpotężniejsze istnienia magiczne, i tylko one mogą rozwiązać problem, jakim jest niezdolność pokonania ich w inny sposób. Są zdolne odegnać szczególnie Czarodziejki, Władzę Absolutną, złych Czarodziei, a także Ucieleśnienie Odrodzenia Mocy Trzech, bowiem są oni przeznaczeni do wielkich rzeczy, i tylko tak można ich powstrzymać, poświęcając ich, postępując słusznie, i działając w imię Wyższego Dobra. Jeżeli, te porcje mikstur okażą się bezsilne, jedyna już nadzieja w wykorzystaniu Próżni, którą nie na darmo, zarówno dobro, jak i zło unicestwiło setki lat temu. Wykorzystanie jej byłoby zbyt niebezpieczne. Pochłania moc, ale też doprowadza do szaleństwa, każdego, kto próbuje ją kontrolować, nawet demony pamiętają, co zrobiła ze Źródłem Wszelkiego Zła, którego dawne Czarodziejki musiały odegnać z pomocą Cole'a, którego również dopadła Próżnia.

Składniki

Głównymi brakującymi składnikami są rzadkie zioła. Zawierają liczne ektoplazmy, które skutkują natychmiastowym osłabieniem organizmu, a potem w płomieniach organy człowieka natychmiast się rozpadną, powodując stracenie człowieka. Nadmierne, albo nieostrożne jej wykorzystanie powoduje zgon w eksplozjach, jeżeli są na to wystarczająco mocne, aby unicestwić jeszcze jedno istnienie za pierwszym razem. Drugim ważnym składnikiem, mieszanym z poprzednimi jest korzeń waleriany, i ziele angielskie z drzewa pimentowego. Pochodzące z rodziny mirtowatych, a także na terenach Ameryki Północnej. Wywar tworzony jest też z najczystszej wody, im jest czystsza, tym bardziej skuteczna, a także ze główki mandragory, będącej ważnym składnikiem w eliksirach unicestwienia, na wypadek, gdyby wróg był zmiennokształtny. Przygotowuje się go także z nienazwanego białego proszku, również ze kompostowca różowego, a konkretniej z kawałka jego ogona. Dobrze przygotowany eliksir sam w sobie ma barwę fioletu.

Instrukcja odpowiedniego przygotowania eliksirów

Billie: "Na pewno? Dałyśmy z siebie wszystko, a one i tak zdołały umknąć."
Christy: "Ledwie."
Billie: ''Może nie mamy dość sił, by się z nimi zmierzyć. Nie na darmo są najpotężniejszymi wiedźmami wszech czasów.''
Christy: ''My też nieźle sobie radzimy, zresztą uciekły, zanim dosięgły ich nasze ciosy...Dumain uważa, że następnym razem warto użyć eliksirów.''
Billie: ''Eliksirów unicestwienia?''
Christy: ''Spisałaś najmocniejsze. Jeśli je zaskoczymy, nie będą miały z nami szans.''
Billie: ''Powiedział, że ktoś rzuciła na nią czar.''
Christy: ''No i?''
Billie: ''Phoebe mówiła to samo.''
Christy: ''Powiedziałaby wszystko, żeby się ratować, on też. Musimy zrobić eliksir.''
— Fragment rozmowy Christy i Billie, w którym rozważają użycie najmocniejszych eliksirów unicestwienia, spisanych przez Billie, aby raz na zawsze odegnać siostry Halliwell, nieświadome, że jeśli im się uda, pozwolą także na swoją śmierć, i odrodzenie Triady, drastycznie przechylając szalę na korzyść Wyższego Zła.

Poniższy przepis może być stosowany do przygotowania tych eliksirów według przygotowania przez Czarodziejki

  1. Wrzuć do kociołka korzeń waleriany, i ziele angielskie.
  2. Dodać nienazwany biały proszek.
  3. Dodać do wywaru główkę mandragory.
  4. Dodać do eliksiru konserwowane różne brakujące zioła.
  5. Wrzucić do kociołka jeszcze jedno ziele.

Odwrócenie skutków eliksirów

Żadne zaklęcie nie jest w stanie ożywić umarłego. Wówczas nadzieja już tylko we Zmartwychwstaniu, albo w tym, że dusza zmarłego narodzi się ponownie, ale tamta jego dawna wersja odeszła na zawsze.

Wzmianki i odniesienia w trakcie trwania całej serii

  1. ↑ Jak widać w "Kill Billie: Część 2"

Galeria obrazów i portretów