FANDOM

Lillian Hale jest młodszą siostrą Cornelii. Ona ma osiem lat, ma blond włosy i niebieskie oczy. Lillian lubi grać w udawanie, słuchać bajkowych opowieści, a nawet grać w gry ze swoimi kolegami z klasy lub siostrą. Oszołomienie Cornelii i granie na niej figle stało się jej hobby.

Osobowość

Lillian to słodka mała dziewczynka, która lubi irytować swoją starszą siostrę. Jest młoda i energiczna, a także uwielbia grać. Jest też niegrzeczna i może być kłopotliwa.

Chronologia: komiks

Młodsza siostra Cornelii o siedmiu lub więcej lat, a także trochę agrofotograficzna, która będzie niepokoić swoją siostrę z zabawy lub z nudy. Ma kota domowego imieniem Napoleon, pierwotnie dar od Will dla Cornelii po tym, jak Caleb został zamieniony w kwiat przez Fobosa pod koniec pierwszego łuku historii. W specjalnym Halloween, między sagami siódmą a ósmą, Lillian widzi, jak dziewczyny się przemieniają, ale nie jest jasne, czy nadal wie, w głównej linii historii.

Chronologia: Animowane Serie

Lillian jest ''dzieckiem'' rodziny, dlatego jest też trochę zniszczona. Jej rodzice kochają ją dużo, i oczekują, że Cornelia też to zrobi. Chociaż Lillian spogląda w górę na siostrę i lubi ''trzymać'', dwie siostry są zwykle złe i sprytne wobec siebie. Lillian jest zła ze względu na stosunek do niej, jak pokazano w ''Nierozłączne''. Ale Lillian i Cornelia dbają o siebie nawzajem i mogą być dla siebie całkiem miłe. Mają nawet podobne osobowości, kiedy się o tym myśli. Lillian lubi też przyjaźnić się z przyjaciółmi Cornelii, ona uważa, że są fajne i są dla niej miłe.

Podczas sezonu drugiego, zostało ujawnione, że Lillian jest Sercem Ziemi, ośrodkiem mistycznej mocy na Ziemi. To sprawia, że jest bardzo potężna, z mocą równą Elyon Brown i Sercu Kondrakaru. To by wyjaśniło, dlaczego Wyrocznia wybrał akurat Cornelię na Strażniczkę Ziemi, aby dać jej siłę i mądrość, wystarczającą, by chronić jej siostrę. Tylko, że jej moc ujawniła się nieco wcześniej, niż miała i nie potrafiła jej kontrolować, ponieważ była zbyt młoda. Moce Lillian są ujawnione, gdy po pogardzie Cornelii Lillian chce, aby Napoleon umiał mówić. Po tym, jak Lillian wychodzi do swojego pokoju, Napoleon podchodzi do Cornelii i mówi, że Lillian ma coś specjalnego. Po konsultacji z Lubą w Kondrakarze, odkrywają pozycję Lillian jako Serce Ziemi i pozycję Napoleona jako jej chowańca. Kiedy Cornelia słucha Luby, że Nerissa spróbuje zaprzyjaźnić się z Lillian, podobnie jak ona z Elyon, oburzona Cornelia domaga się, żeby natychmiast wrócić do domu, ponieważ nikt oprócz samej Cornelii (nie mówiąc już o krzywdzie) nie będzie zadzierać z jej siostrą.

Po tym, jak Lillian powoduje wiele zamieszania przez nieumyślne wykorzystywanie swoich mocy do zmieniania bajki na dobranoc, Cornelia opowiada jej o Księżniczce Lillian, Złej Wróżce Nerissie i pięciu strzegących Księżniczkę wróżek w rzeczywistość, Cornelia mówi Lillian, że aby ochronić samą siebie, Księżniczka Ziemi Lillian musi przekazać swoje moce Szlachetnym Regentom Ziemi: Sir Mattowi, Sir Hugglesowi i Sir Napoleonowi, zanim podrośnie i zrozumie ten dar. Lillian wciąż uważa, że to bajka na dobranoc, a dzięki zabawkowej różdżce użycza swoim rycerzom swoje magiczne moce, nieświadomie czyniąc z nich Regentów Ziemi.

Lillian pozostaje nieświadoma swojego statusu jako Serca Ziemi i nie ma pojęcia o Magii, Kondrakarze, Strażniczkach i innych światach. Jednak Cornelia potajemnie szepcze do swojej śpiącej siostry, że przyrzeka

Lillian i regenci

że zawsze będzie przy niej, żeby już nigdy więcej nic ich nie rozdzieliło.

Ona jest wyrażana przez Alyson Stoner.

Moce

Zostało to pokazane, że dzięki jej mocy, Lillian lub Regenci dysponują następującymi możliwościami:

  • Wypaczenia z rzeczywistości.
  • Oczarowywania/zmiennokształtności.
  • Sprowadzanie obrazków, myśli, a nawet opowieści do rzeczywistości.
  • Tworzenie stref, gdzie rzeczywistość postępuje zgodnie ze swoimi życzeniami i regułami, i mogą różnić się od świata zewnętrznego. Strefy są otoczone niewidzialną ścianą, a z daleka wszystko wygląda normalnie. Kiedy ktoś się zbliży do strefy, on lub ona staną się częścią jej rzeczywistości.
  • Użyczanie innym istotom unikatowych zdolności i mocy.
  • Danie przedmiotom i zwierzętom niezwykłych możliwości jednym zaklęciem, takich jak moc mówienia.
  • Super szybkość i Super siła (Napoleon i Huggles).
  • Wytwarzanie promieni lub wiązek czystej żołto-zielonej-kolorowej energii (Matt).
  • Telekineza-telekinetyczne poruszanie, lewitowanie, kontrolowanie i manipulowanie nieożywionych obiektów i ludzi siłą umysłu.

Zgodnie z przykładami wszystkich innych mistycznych pokazanych Serc, Lillian może przypuszczalnie otworzyć zakrzywienie w czasie i przenosić, a także mieć możliwość tworzenia nieprzeniknionych pęcherzyków więziennych.

Drobnostki

  • llian może być następną strażniczką ziemi, kiedy nadejdzie potrzeba nowych strażniczek. Ponad to wszystko, jeżeliby skład Strażników Kondrakaru uległby pewnym zmianom, i zacząłby się wreszcie składać z kobieco-męskiego zespołu strażników, to ich wrogom nie udałoby się ich pokonać. Strażnik Kwintesencji ma Serce Condracaru, a Lillian jest Sercem Ziemi. Dwa Serca przeciw jednemu, mają przewagę. Jednak mimo tych zmian kobieco-męskich, a nawet gdyby wcale nie nadeszły, to nie miałoby wpływu na moce strażniczek, i wciąż miałyby dwa Serca.
  • Jako Serce Ziemi, Lillian, gdy dorośnie i zrozumie swój dar, może stać się piątą i przywódczynią drugich w historii Strażników Ziemi, jeżeli podzieliłaby się swoją mocą z innymi, tworząc w ten sposób drugie w historii pokolenie Strażników Ziemi. Pierwszymi w historii Strażnikami Ziemi byli jej Regenci Serca Ziemi, których imiona to: Matt, Pan Huggles, a także Napoleon, chowaniec właściciela Serca, kot Lillian. Ze względu na dwupłciowość Strażników Ziemi, to jest możliwe, że do tych strażników może dołączyć także Chris, młodszy brat Irmy Lair, obecnej Strażniczki Wody z Kondrakaru, gdyby nie dołączył wcześniej do Strażników Kondrakaru, jako Strażnik Wody. Ci strażnicy mogą być zarówno dwupłciowi, ze względu na fakt, że Regenci byli płci bietą. Jednakże, to pozostaje tajemnicą, jakie moce posiadałby każdy ze Strażników, a nawet ile by ich było.

Galeria