FANDOM

Księga Cieni Billie Jenkins (ang. Billie Jenkins's Book of Shadows) to zbiór doświadczeń przodków, dlatego Billie zaczęła pisać własną Księgę Cieni. Każda wiedźma powinna to zrobić, potem Księga przechodzi z pokolenia na pokolenie. W Księdze znajdują się różne strony o przydatnych czarach i zaklęciach, a także receptury na różne przydatne eliksiry, które mogą okazać się bardzo przydatne w walce ze złem. Księga Cieni Billie zawiera mnóstwo różnych potężnych zaklęć, a także informacji o magicznych stworzeniach i całym świecie magii, nie wykluczając tajemniczych symboli i starożytnych runów. Billie kopiowała przydatne zaklęcia i przepisy na eliksiry z Księgi Cieni sióstr, a także zapisywała obszerne wskazówki na temat ich historii i walki ze złem. Księga napisana przez Billie dostarczyła Dumainowi i Triadzie potrzebnych informacji do tego stopnia, że dała się przekonać, że siostry Halliwell odwróciły się od całej społeczności magicznej, i zostały zniszczone przez ich władzę i potęgę, a tylko one mogą ją powstrzymać, nie wiedząc, że prowadzi zarówno, siebie, jak i swoją starszą siostrę Christy, która od samego początku nią manipulowała, na pewną śmierć, zgodnie z wolą Triady. Zapisywała również potrzebne informacje na temat całej społeczności magicznej, a także ich powiązania z dawnymi Czarodziejkami w ciągu ostatnich ośmiu lat walki ze złem i poświęcenia.

Zawartość

Księga Cieni napisana i opracowana przez Billie jest księgą czarów gromadzącą w sobie niezwykle cenną i bardzo pouczającą wiedzę. Wśród kart tej księgi można znaleźć karty z pożytecznymi zaklęciami, a także przepisy na eliksiry, i informacje na temat całej społeczności magicznej. Wśród nich znajdują się informacje, takie jak:

  • Tajemniczy symbol - został przetłumaczony przez Billie, chociaż nie znamy jego tłumaczenia. Został znaleziony przez Phoebe.
  • Eliksir przeniesienia - magiczny napój o właściwościach teleportujących kogoś do drugiej lokalizacji. Służy do przenoszenia żywych organizmów, a także organizmów martwych do innego położenia na całym świecie, bez konieczności w wykorzystywaniu umiejętności magicznych sztuk transportu. Ten potężny eliksir jest potężnym magicznym eliksirem, sporządzonym i wymyślonym przez jedną ze dwóch stron Władzy Absolutnej. Receptura na jego sporządzenie została napisana na pustej karcie w Księdze Cieni Billie. Umożliwia on przenoszenie się i zmienianie położenia na całym świecie, poprzez obłoki dymu, które nas pochłaniają i uwalniają w innym miejscu i zakątku na świecie. Po zdradzie dawnych Czarodziejek, wierząc, że zboczyły z właściwej ścieżki, i zostały zniszczone przez swoją własną władzę, wraz z potęgą, którą skupiały w swoich dłoniach przez te wszystkie lata, eliksir przenoszenia stał się jedyną nadzieją dla Christy i Billie, dla Władzy Absolutnej, na to, aby mogły podróżować pomiędzy Szkołą Magiczną a San Francisco, w czasie ich błędnej walki z dawnymi Czarodziejkami.
  • Eliksir usypiający - to potężny eliksir, skoro był w stanie na kilka godzin uśpić dawne Czarodziejki, aby poznały swoją wewnętrzną prawdę. Wówczas zapadły w bardzo głęboki sen, i śnią. To o czym teraz marzą jest odzwierciedleniem tego, co czują i pragną w rzeczywistości. Obudzą się, kiedy dowiedzą się, czego tak naprawdę pragną. Sen wypływa z serca. W snach wszystko ma znaczenie; ludzie, miejsca, uczucia są przejawami tego, kim naprawdę jesteśmy, zarówno razem, jak i osobno. Tylko, kiedy odnajdziemy swoją wewnętrzną prawdę, będziemy mogli się obudzić.
  • Kryształ marzeń sennych - to przedmiot, który umożliwia temu, kto go posiada, przenieść się do Świata Snów drugiego człowieka, jeżeli ten jest poddany działaniu eliksiru usypiającego. To pozwala wejść do tego świata, a także z niego wyjść. Umożliwia też zabranie ze sobą tego, kogo chce się zabrać. Został wykorzystany przez Billie, aby wkroczyć do Świata Snów sióstr Halliwell, i poznać ich wewnętrzną prawdę, a także ich skryte pragnienia i myśli, wypływające prosto z serca.
  • Wiedza o siostrach Halliwell - pusta karta w Księdze Cieni napisanej przez Billie, która gromadzi w sobie całą wiedzę Billie o siostrach Halliwell, która mówi także o ich słabych punktach. Billie miała nadzieję, że zdoła pozbawić siostry Halliwell mocy tak, by ona i Christy nie musiały robić im krzywdy. Zapisywała obszerne wskazówki na temat ich historii i walk ze złem. Później, gdy uwierzyła, że to dawne Czarodziejki stanowią zło, wykorzystała całą swoją wiedzę o siostrach, aby spróbować zabić, a szczególnie unicestwić najpotężniejsze wiedźmy na świecie i we wszech czasach.
  • Lekarka czarownica - była lekarką czarownicą, która wpadła w obsesje.
  • Siedem Grzechów Głównych - Dumain zawsze uważał, że pożądanie to największy z Siedmiu Grzechów Głównych.
  • Demony Noxon - Leo wie o nich wszystko. Uwięził ich w Szkole Magii, żeby jego uczniowie mieli na kim trenować. Chcą się zemścić, zdołali uciec, i polują na jego uczniów. Uczniów było pięcioro, został tylko Ryan i Jen. Ich nie można odegnać, nie na stałe. Inne demony na nich eksperymentowały, uczynili ich nieodpędzalnymi, dlatego Leo chciał, żeby jego uczniowie na nich trenowali. Można użyć Planu astralnego, aby odegnać Noxonów raz na zawsze. Leo mówił, że na Planie astralnym czas staje. Kto tam trafi, już dalej nie ruszy. Jeżeli ich wyślemy na Plan astralny, zanim się zregenerują, zostaną tam uwięzieni na zawsze w ciągłym odegnaniu.
  • Obrączka babci - obrzuciła ją klątwą, by przypominała o koszmarach bycia żoną.
  • Zaklęcie powoływania się na prawdziwą moc dawnych Czarodziejek, inaczej znaną jako Moc Trzech - potężne zaklęcie spisane w księdze, które siostry Halliwell, kiedy Prue jeszcze żyła, wykorzystały, aby odegnać demona Abraxasa, powołując się na swoją prawdziwą moc, w miejscu, w którym ich magia jest najsilniejsza.
  • Receptura na najmocniejsze eliksiry unicestwienia - przepis na najmocniejsze eliksiry odegnania ze wszystkich. Został sporządzony i przygotowany we fiolkach jako fioletowa substancja o morderczych właściwościach, które są zdolne odegnać najpotężniejsze wiedźmy wszechczasów raz na zawsze, i doprowadzić do zachwiania równowagi. Nie ma mocniejszych eliksirów z tego zakresu, te były najsilniejsze. Jednak według słów i przekonań Christy można znaleźć sposób, aby sporządzić mocniejszy, znacznie silniejszy i bardziej efektowny od poprzedniego. Eliksiry sporządzone zgodnie z receptą oznaczają tragiczną i przedwczesną śmierć w epickiej eksplozji, która niszczy wszystko, żywe i martwe, ogłuszając osoby znajdujące się w znacznym zbliżeniu do osoby odegnanej. Są nawet zdolne unicestwić Władzę Absolutną, dawne Czarodziejki, Ucieleśnienie Odrodzenia Mocy Trzech, a także złych Czarodziei, jeżeli tylko byłaby idealna okazja. Wykorzystanie tych samych eliksirów przeciwko sobie zawsze zwiastuje niekończącą się walkę, i odniesienie poważnych ran w czasie Ostatecznego Starcia. Christy i Billie miały nadzieję, że uda im się zaskoczyć dawne Czarodziejki, co nie dałoby siostrom Halliwell szans z Władzą Absolutną. Wiedziały także, że siostry Halliwell sporządzą swoje eliksiry, nie wiedziały tylko, że takie same. Opracowały plan, żeby wykorzystać moc Projekcji Billie, aby ucieleśnić własne myśli w postaci astralnej poza ciałami w celu sprowokowania dawnych Czarodziejek do ataku w pierwszej kolejności, wiedząc, że nie będą mogły używać wówczas swoich zdolności magicznych, ale za to, ich ciała astralne nie ulegną unicestwieniu ze strony dawnych Czarodziejek. To dałoby szansę Christy i Billie wykorzystać ułamek zaskoczenia wracając natychmiast po nieudanym odegnaniu ich ciał astralnych do swoich ciał fizycznych, atakując dawne Czarodziejki od drugiej strony, i odegnając je raz na zawsze, zmiatając dawne Czarodziejki z powierzchni ziemi, pozbawiając je ich życia, co doprowadziłoby do zachwiania równowagi, co umożliwiłoby Wyższemu Złu przejęcie władzy nad światem raz na dobre, a Triadzie ostateczny powrót, i początek swoich rządów na czele Wyższego Zła. Jednak Paige ostrzegła swoje siostry, że coś nie gra, i zdemaskowała plan Christy i Billie. Wróciły do swoich ciał, i bez chwili wahania zaatakowały siostry Halliwell, które zrobiły tak samo. Wszystkie pięć fiolek zderzyło się ze sobą w połowie drogi, powodując epicką eksplozję, która wyrzuciła Paige, Piper i Phoebe na podwórze przez okna Oranżerii, ogłuszając Piper, a także wyrzucając Billie i Christy przez balustrady na schodach na pierwsze piętro, okaleczając Christy w jej prawą łopatkę na plecach, co zmusiło obie strony do odwrotu, a także wybudzenie Piper, oraz nałożenia Christy opatrunku na obrażenia odniesione podczas walki z dawnymi Czarodziejkami. Christy poprzysięgła, że sporządzi mocniejszy eliksir niż te, które miały, a także unicestwi Czarodziejki raz na zawsze.
  • Babcia Czarodziejek i Ucieleśnienia Odrodzenia Mocy Trzech - potężna czarownica, której rysunek widnieje na stronie w Księdze Cieni Billie, i możliwe, że jest do niej dołączony także opis.
  • Zaklęcie przywołania Próżni - jedno z najmocniejszych i najbardziej niebezpiecznych z zaklęć, które wzywa Próżnię, kiedy już nie będzie można powstrzymać Czarodziejek w inny sposób. Jednak nie na darmo zarówno dobro, jak i zło unicestwiło Próżnię setki lat temu. To ich jedyna szansa, ale to zbyt niebezpieczne. Próżnia pochłania moc, ale też doprowadza do szaleństwa każdego, kto próbuje ją kontrolować. Christy i Billie będą potrzebowały czarodziejskiej mocy, żeby ją przywołać. Moc, której potrzebują można przywołać wyłącznie za pomocą mocy Czarodziejek, inaczej nie wezwą Próżni. Wyatt jest im potrzebny. Wyatt, albo Chris muszą tylko trzymać je za ręce, one zrobią resztę. Żądza władzy jest nienasycona, ogarnia i pochłania. Muszą tylko wyciągnąć ręce w kierunku Wyatt'a, wówczas ukradną jego moc, ale z powodu, że były zarażone, nie miały wyboru. Wówczas gromadziły w sobie jego moc, łącznie z darem orbitowania. Ruszą za Czarodziejkami, i zniszczą je. Teraz chcą tylko władzy. Nie można ich powstrzymać. Próżnia już nigdy ich nie opuści. Będą zagarniały coraz więcej mocy, aż zagarną całą, łącznie z mocą Triady. Triada nie da im rady, nikt im nie da, tylko Czarodziejki tak, ponieważ dotarły do Próżni w tym samym czasie, co Billie i Christy. Ostatecznie doszło do przepowiadanej Ostatecznej Bitwy, największej bitwy Władzy Absolutnej i całej społeczności magicznej, przeciwko Czarodziejkom, co zostało zakończone permanentnym i nieodwracalnym zniszczeniem Posiadłości Halliwell'ów, a także tragiczną i przedwczesną śmiercią dwóch Czarodziejek, a także Klucza do Władzy Absolutnej, którym okazała się już przedtem Christy w całym procesie, po czym Próżnia wróciła do starożytnej krypty, i znów została uwięziona w pudle, oszczędzając życie tylko Piper i Billie, co doprowadziło do drastycznego zachwiania równowagi.