FANDOM

Phoebe została koronowana jako Królowa Podziemnego Świata, przechodząc przez proces z Cole'm, składając przysięgę, jako małżonka Źródła Wszelkiego Zła

Królowa Podziemia (ang. Queen of the Underworld) jest współmałżonką Źródła Wszelkiego Zła, i jest koronowana na Królową podczas Ciemnej koronacji, jako współmałżonka najpotężniejszego z demonów, i władczyni wszelkiego zła.

Ona króluje jako Najwyższa Królowa Podziemnego Świata, a jej woli podlegają wszystkie demony. Hekate była pierwszą samozwańczą Królową Podziemia, ale tylko ona nadała sobie taki tytuł. Phoebe była drugą, lecz tym razem prawdziwą królową, ponieważ była małżonką Cole'a, który został koronowany na Nowe Źródło Wszelkiego Zła, po odegnaniu poprzedniego i owładnięciu przez pierwsze znane Prawdziwe Źródło. Żeński demon owładnięcia przez ducha pragnął zostać Królową Podziemia, poprzez wykorzystanie Wyatt'a Halliwella, i wskrzeszenie Źródła, który miałby u niej dług. Wówczas staliby się rodziną, a także głową demonicznej dynastii w nowych mrocznych czasach. Jej marzenia i pragnienia spaliły się na panewce, kiedy ona, jak i Źródło zostali odegnani w Szkole Magii przez Dawne Czarodziejki.

Hekate

Hekate - demon Wyższej Hierarchii, samozwańcza Królowa Podziemia

Hekate - pierwsza samozwańcza Królowa Podziemia

Hekate była pierwszą Królową Podziemnego Świata, ale był to tytuł samozwańczy, ponieważ nie była prawdziwą Królową. Ona miała swoje służki, ale to do Prawdziwego Źródła należało całe Podziemie, a ona była pod jego rozkazami, i musiała być mu posłuszna.

Phoebe Halliwell

Phoebe Halliwell - jedna ze wszystkich czterech sióstr Halliwell, które w dawnych czasach były Czarodziejkami, które nie na darmo były najpotężniejszymi wiedźmami wszech czasów, trzecia siostra o mocy prorokowania w swoich proroczych wizjach

Phoebe Halliwell, jedna ze wszystkich czterech dawnych Czarodziejek, była drugą, lecz tym razem jedyną prawdziwą Królową Podziemnego Świata, która była w tym czasie małżonką Cole'a, z którym przeszła przez całą Ciemną koronację, i oboje zostali koronowani na Władców Podziemia, ale jej rządy było krótkotrwałe, ponieważ w niej wciąż tkwiło dobro, które w końcu wzięło górę, a Phoebe była zmuszona dołączyć do swoich sióstr, i razem z nimi odegnać swojego ukochanego. Po jego śmierci zaprzestała swoich rządów, i zrzekła się swojej korony, jako jedyna prawdziwa Królowa Podziemnego Świata.