FANDOM

Hydrokineza (ang. Hydrokinesis) jest umiejętnością zwaną także pod innymi nazwami, jak wodne moce, albo Aquakineza, która jest zdolnością poruszania się wody, a także formowania jej do określonego kształtu. Jest to potężna umiejętność, a także bardzo pożyteczna w bezpośredniej walce. Jest to określenie oznaczające umiejętność tworzenia lub zwiększania ilości wody w stanie ciekłym używając psychokinezy do powielenia cząsteczek w niej zawartych. Polega także na umiejętności manipulacji wodą. Dzięki tej mocy czarownica, czarodziej, syrena, albo tryton są w stanie kształtować ilość wody w wodne kule, podmuchy, a także ograniczony potencjał do kontroli wody w innych formach, takich jak kondensacji cząsteczki wody w powietrzu lub lewitacji lodu. Aby wykonać tą zdolność, trzeba mieć sztywną rękę i zaokrągloną w górę do pięści. Może on stanowić ruchy wody i ruch cząsteczek wody w stanie ciekłym. Ta umiejętność może ewoluować później w siłę perswazji, dzięki której można manipulować innymi ludźmi. Następną umiejętnością jest możliwość widzenia w wodzie przyszłych wydarzeń. Ostatecznie Hydrokineza może zostać zwielokrotniona do punktu, w którym można objąć władzę nad wiatrem, a także go przyzywać, co potem będzie ewoluować w umiejętność niewidoczności przez innych.

Jest to jedna z podstawowych umiejętności, która sama w sobie jest naturalna, i nie ma żadnego magicznego podłoża, ponieważ, ona ewoluuje w kolejne uprawnienia, a sama nie jest ewoluowaną umiejętnością.