FANDOM

Halinor Clarkson jest dawną Strażniczką Ognia, która później dołączyła do Rady Kondrakaru (w komiksie, ona została wygnana z Condracaru za kwestionowanie wyroczni za to, że pozwolił Cassidy umrzeć). Jest blondynką i ma niebieskie oczy. W książkach, Halinor porzuciła swoje strażnicze moce wraz z Kadmą za obwinianie Wyroczni, że nie zrobił nic, aby zapobiec śmierci Cassidy. Ona i Kadma udały się do życia w Fadden Hills i założyły fundację Wschodząca gwiazda, aby pomagać potrzebującym dzieciom. Kadma powiedziała Cornelii, że zmarła przed spotkaniem nowych strażniczek w Dokonuje się wyboru.

Fabuła

Ukochana, ale niebezpieczna, czasami nawet tchórzliwa kobieta, Halinor nie wierzyła, że Strażniczki są wystarczająco silne, aby pokonać przeciwstawione siły, więc podczas nieuczciwej bitwy, ona próbowała ukraść Aurameres (które zapewniają dziewczętom ich moce), aby zostać Kwinto-Strażniczką (Strażniczką, której wszystkie żywioły są jej). Jednakże, ona przypadkowo przeniosła Aurameres do Cornelii, która została zamiast niej Kwinto-Strażniczką. Nerissa wykorzystała tę słabość (zdradzenie innych poprzez strach, aby przejąć nad nią kontrolę. Nerissa zaczarowała siebie jako Mage, aby podkraść się do Halinor i uczynić jej umysł niewolnicą.

Ze względu na to, że była w Radzie Kondrakaru, Halinor miała moc otwierania drzwi w twierdzy i tworzenia piorunów energii. Ona mogła także użyć swoich mocy Strażniczki, ale jako, że nie była podłączona do Auramere, za bardzo wyczerpywało z niej siły życiowe. Pod kontrolą Nerissy, ona wykorzystała moc Pieczęci, aby napędzać swoją moc.

Gdy Cassidy zdołała się wyzwolić spod kontroli Nerissy, Halinor została wkrótce wyzwolona, ale została zamknięta w Pieczęci Nerissy bezsilna (Nerissa osuszała jej moc w sobie). Po tym, jak została uwolniona, ona wróciła do Rady Kondrakaru.

Halinor jako dawna Strażniczka Ognia (animowana seria)

Halinor jako Strażniczka (w animowanej serii)

Gdy była pod kontrolą Nerissy, w swojej młodszej postaci Strażniczki, Halinor była zdolna stworzyć zielony ogień, i można przypuszczać, że to dlatego, że były one potężniejsze od zwykłych czerwonych i pomarańczowych płomieni Taranee, gdyż jej moc była napędzana przez dwa Serca zamiast jednego lub fakt, że miała więcej doświadczenia ze swoją mocą.

Wyrażana przez B. J. Ward

Moce

Podobnie jak Taranee Cook, obecna Strażniczka Ognia, Halinor ma moc pirokinezy, termokinezy i posiada zdolności telepatyczne. W serialu telewizyjnym, gdy Halinor była członkiem Rady Kondrakaru, Halinor okazała się być zdolna do zużycia całego tlenu wokół istnień, ogłuszając ich do nieprzytomności i mogłaby stworzyć duże ogniste pola siłowe, aby zapobiec ciosom. Hainor mogłaby także wytwarzać intensywne upały ze swoimi mocami. To mocno osuszało jej siły życiowe, chociaż nie była podpięta do Auramir. Jej moc niezwykle manifestuje się jako potężny zielony ogień. To może być spowodowane tym, że Halinor poszerza swoje moce i ma w nich więcej doświadczenia. Oznacza to, że zielony ogień jest znacznie mocniejszy, niż normalny pomarańczowy i czerwony ogień Taranee. Taranee może być zdolna panować nad zielonym ogniem w przyszłości.

Po tym, jak Nerissa przejęła władzę nad Halinor i przeobraziła ją w jej samą strażniczkę z wyolbrzymionymi mocami, Halinor pokazuje, jeszcze więcej skutków swoich mocy. Oczywiście to dlatego, że jest strażniczką. Halinor mogłaby tworzyć i rzucać kulami ognia. Ona mogłaby produkować jedną kulę ognia lub wielokrotne i miotać nimi. Ona mogła także stworzyć dużą sferę intensywnego ognia i ciepła, i ostrzelać nimi ze skrajną siłą ze swoich dłoni. Wykazano, że Halinor była zdolna zwiększyć zniszczenie ciepła i/lub stopić przedmioty. Zrobiła to w serialu telewizyjnym, kiedy Cornelia obtoczyła Halinor pułapką zestalonego błota. Moc Halinor jest dwa razy większa niż Taranee, ponieważ ona jest starszą strażniczką o znacznie posuwających się naprzód mocach. Także z powodu faktu, że zielony ogień ma większą władzę nad pomarańczowym i czerwonym ogniem, a także że jej moc była podsycana przez dwa serca zamiast jednego.

Halinor wykazywała zdolność komunikowania się telepatycznie z innymi ludźmi. Zrobiła to, aby komunikować się z Taranee w sytuacji, w której się znalazły ona, Nerissa, Cassidy, Kadma, Yan Lin, strażniczka Yan Lin i Elyon (serial telewizyjny). Halinor próbowała do niej dotrzeć, aby mogły utworzyć plan jakiejś ucieczki ze swojego więzienia w Sercu Meridianu i powstrzymaniu Fobosa. Po kilku nieudanych próbach, Halinor zdołała rozmawiać z Taranee telepatycznie.

Gdy dawne strażniczki powróciły do swoich normalnych obecnych samych siebie (z wyjątkiem Cassidy, która rzeczywiście była żywym człowiekiem, ale nadal nosiła swoje ubrania śmierci), wydawało się, że straciły moce. Halinor mogła nawet odzyskać swoje moce w Radzie Kondrakaru z powrotem. Nie jest to jednak udowodnione.

Kostium Strażniczki

Kostium strażniczy Halinor ma pewne różnice między komiksami a serią telewizyjną.

W komiksie, Halinor miała różowy top. Jej kark był zakrzywiony, odsłaniając jej szyję, a po lewej stronie, to miało ramię brakujące rękawa. Zamiast rękawa, lewy od góry zakończył się wirowaniem i podłączył się do tyłu. Halinor miała rękaw, który zakrywał prawie całe ramię z końcem cholernym i otworem. Szczyt pokrył tylko piersi i prawe ramię, odsłaniając lewą rękę i górny pas. Halinor także miała niebieskie/zielone spodnie. Te spodnie kończą się na jej dżinsach i na górze, były dwa wiry warkliwe wokół jej pępka. Pod spodniami były zielone i niebieskie rajstopy. Co do obuwia, Halinor nosiła zwykle różowe buty.