FANDOM

Czarownice (ang. a Witch), inaczej znane także pod nazwą Wiedźmy, są kobiecym rodem ludzkim pośród całej społeczności magicznej, który pochodzi od pierwszej czarownicy w całej historii magii, imieniem Neena, która miała męża, od którego schodziła cała linia złych Czarodziei na przestrzeni wieków. Dysponują możliwością korzystania ze wszelkiej magii do recytowania inkantacji, i urzeczywistniania wszystkich wyrecytowanych inkantacji, sprowadzając je do rzeczywistości. Potrafią także przygotowywać różne eliksiry zgodnie z przepisami, a także zobaczyć się z duszami zmarłych. One żyły pośród całej ludzkości na przestrzeni wieków, i niczym się nie odróżniały od ludzi na Ziemi. Od wieków toczono na nich polowania przez śmiertelnych, głównie ze strachu przed tym, co mogły zrobić. Podczas polowań pojmowano, i więziono czarownice w licznych lochach, gdzie miały czekać na dzień swojej egzekucji, gdzie karano je śmiercią poprzez powieszenie, utopienie w wodzie, obdzieranie ze skóry, spalenie żywcem na stosie. Główne takie polowania prowadzono w Salem w stanie Massachusetts w roku 1692, gdzie stracono wiele czarownic, i osób oskarżonych o praktykowanie magii i czarów. Te, którym udało się przetrwać, uciekły i z gniewem poprzysięgły zemstę za wszystkich, których stracili. Od tamtego czasu ukrywają swoją prawdziwą naturę i zdolności przed całą ludzkością, a niektóre zaczęły chronić niewinnych, zapominając o żalu wobec śmiertelnych. Całą swoją wiedzę o magii i czarach spisują w swojej rodzinnej Księdze Cieni, która potem przechodzi z pokolenia na pokolenie. Najpotężniejszymi wiedźmami wszech czasów zostały Czarodziejki, ale straciły ten tytuł, kiedy Moc Trzech przeszła na potomstwo najstarszej siostry. Wówczas to Melinda została najpotężniejszą wiedźmą wszech czasów, a jej bracia najpotężniejszymi czarodziejami wszech czasów. Także Christy i Billie były potężne, bowiem były Władzą Absolutną, a ich moc była ogromna. Każda czarownica ma swoje powołanie, które musi wypełnić, aby po śmierci spocząć w spokoju.