FANDOM

Czarodzieje (ang. Witch) jest męskim rodem czarownic, który wspiera płeć przeciwną, i dokonują razem niesamowitych wyczynów magii. Ich moc bierze się z ich uczuć, muszą sięgnąć głębiej niż kiedykolwiek. Cokolwiek ich stymuluje; serce, dusza, największe lęki, muszą to odnaleźć, i zmienić w moc. Moc, dzięki której ocalą Wyższe Dobro raz na zawsze, i zniszczą zło. Tak jak czarownice, oni też są naturalnie potężni w magii. Potrafią rzucać zaklęcia, recytować inkantacje, sporządzać różne przydatne eliksiry, a nawet zobaczyć się z duszami zmarłych. Istnieją zarówno dobrzy, jak i źli czarodzieje. Dobrzy chcą ratować innych, i postępować słusznie w imię Wyższego Dobra, natomiast źli chcą zacząć rządzić światem, i zniszczyć każdego, kto wejdzie im w drogę. Czarodziejami po złej stronie o największej potędze i sile, którzy są przeznaczeni do wielkich rzeczy byli bracia Rowe, trzej bracia, którzy mieli się stać największą potęgą zła, jaką znał świat. Natomiast prawdziwymi najpotężniejszymi Czarodziejami wszech czasów jest Wyatt Halliwell, obecne życie Króla Artura w przyszłym wcieleniu, oraz jego młodszy brat Chris, którzy ze swoją siostrą Melindą stanowią Ucieleśnienie Odrodzenia Mocy Trzech, którzy są przeznaczeni do bardzo wielkich rzeczy, o jakich nigdy się nam nie śniło. Wśród tego gatunku wchodzą Cyganie, i liczne magiczne stworzenia. Przynależą do Kupidynów, Starszych, i Białych Promieni. Największą mocą wśród wszystkich czarodziejów jest Moc Trzech, prawdziwa moc dawnych Czarodziejek.

Emrys to imię nadane mu przez Druidów. Jest najpotężniejszym czarownikiem w historii. Legendy Druidów mówią prawdę, Merlin to Emrys. Człowiek, któremu przeznaczona jest wielkość, który zjednoczy moce starego i nowego świata, który sprowadzi opiewany przez poetów czas Albionu. On w rzeczywistości był uosobieniem samej magii i czarów, dlatego nic się go nie imało. W związku z powyższym był jeszcze Corneliusz Sigan, który był najpotężniejszym czarnoksiężnikiem wszech czasów. W związku z powyższym istnieje siedmiu najpotężniejszych czarodziejów we wszech czasach; Corneliusz Sigan, Merlin (uosobienie samej magii), Greg Rowe (najstarszy i najpotężniejszy z braci Rowe), Paul Rowe (środkowy brat), Brendan Rowe (najmłodszy brat przyrodni, i najsłabszy ze swoich braci), Wyatt Halliwell (obecne życie Króla Camelotu Artura Pendragona w przyszłym wcieleniu), a także Chris Halliwell (drugi i ostatni brat Halliwell, a także środkowy ze swojego rodzeństwa). Właśnie na Wyatt'ie i Chrisie zakończyła się dynastia Czarodziejów z Najwyższą Magią.