FANDOM

Cassidy w komiksach

Cassidy w komiksach

Cassidy Chacon była dawną Strażniczką Wody przed Irmą Lair. Ona ma czerwone włosy (rudo-pomarańczowe w kreskówce), głębokie niebieskie oczy i piegi. Cassidy jest bardzo podobna do Irmy, ponieważ lubi się bawić, a często lubi żartować.

Pierwotna Strażniczka Wody, Cassidy, otrzymuje Serce od samej Wyroczni po klęsce Nerissy

Historia

W komiksie wiadomo o Cassidy, ale w kreskówce mieszkała w domu w Heatherfield z matką Emily, a obie były bardzo blisko. Cassidy była bardzo ''wodna'': lubiła pływać, i była na pływacce Instytutu Sheffield, Ślimaczki wodne Sheffield. Cassidy lubi też chodzić na plażę. Opisała ona Shell Beach jako swoje najbardziej ulubione miejsce na świecie. Wspomniała, że lubi wchodzić do oceanu, spoglądając na słodkich chłopców i pływaków. Cassidy miała współczucie dla wszystkich żywych rzeczy i chciała być doktorem, a dokładnie pediatrą.

Została Strażniczką w wieku 15 lat. Będąc przeszłą Strażniczką Wody, Cassidy miała moc manipulowania wodą do woli i kontrolowania umysłu. Ona została później powierniczką Serca Kondrakaru, gdy Rada Kondrakaru zdała sobie sprawę, że jej moc demoralizuje Nerissę. Nerissa miała obsesję na punkcie utraty mocy. Błagała, a później kazała Cassidy oddać jej Serce z powrotem. Kiedy Cassidy odmówiła, została przypadkowo zamordowana przez Nerissę, która jako kara została uwięziona na Górze Thanos.

Kiedy Nerissa powróciła i zażądała od Will Vandom, żeby dała jej Serce Kondrakaru, Strażniczki W.I.T.C.H. włamały się do Obserwatorium Heatherfield, aby spojrzeć na Gwiazdę Cassidy, która może być zobaczona tylko przez Will. Cassidy pojawiła się przed Will i ujawniła, że czekała na ich kontakt od czasu jej śmierci, z milczeniem jako jej jedynym towarzyszem. Ona powiedziała, że nie ma złej woli wobec Nerissy za to, że ją zabiła, czy też o Wyrocznię, który pozwolił jej umrzeć, twierdząc, że zrobiła to, co miała zrobić, aby zachować równowagę we wszechświecie. Ich rozmowa kończy się, kiedy Cassidy daje Will jej własne Serce Kondrakaru do walki z Nerissą, zanim Cassidy zniknie w jej gwiazdach, zakładając, że jest znak, że jej duch ruszył dalej.

Jednakże, w kreskówce, w nadziei na odrodzenie się C.H.Y.K.N., Nerissa przywiązała ducha Cassidy do śmiertelnego królestwa lata po jej śmierci, i starała się przypomnieć jej o jej ulubionych rzeczach i marzeniach, aby sprawić, że będzie chciała znowu żyć. Cassidy odrzuciła ją kilka razy, mówiąc, że nie żałuje śmierci i że nie ufa intencjom Nerissy; w końcu, Nerissa wreszcie sprawiła, że chciała znowu żyć, zabierając ją, aby zobaczyła wciąż żyjącą Emily. Miłosierdzie Cassidy wobec matki, która wiele razy o niej pomyślała, sprawiła, że zerwała się i powiedziała Nerissie, że chce żyć, tak, żeby znowu mogła być z Emily. Dało to Nerissie punkt oparcia, dzięki której mogła przejąć kontrolę nad umysłem Cassidy.

Cassidy pozostawała umysłowo kontrolowanym duchem, aż wszystkie C.H.Y.K.N. połączyły się na nowo, po czym ona została przywrócona do życia i odzyskała swoje dawne moce. W czasie bitwy z W.I.T.C.H. była później zdolna uwolnić się od kontroli umysłu Cassidy. W pewnym momencie Cassidy została wrzucona do basenu, a Irma szybko wykorzystała swoje moce do wpływania na umysły ludzi, aby ją wyzwolić, ale gdy tylko kontrola umysłu umknęła, została zamknięta w Pieczęci Nerissy wraz z pozostałymi.

Po tym, jak Nerissa została pokonana, Cassidy została uwolniona. Wróciła do swojej 80-letniej matki i kontynuowała życie.

Ona została przedstawiona przez Susan Chesler w animowanych seriach.

Moc

Komiksy

w komiksie ma wszystkie moce, które posiada Irma, a także ona dysponowała mocami przyznanymi strażniczce serca (z wyjątkiem Kwintesencji), ona także miała możliwość stworzenia cienia serca, które działałoby jak zwyczajne serce.

Serial telewizyjny

Cassidy była poprzednią Strażniczką wody, dopóki C.H.Y.K.N. się nie rozpadły. Kiedy ona odzyskała swoją moc i śmiertelną postać dzięki Nerissie, jej moc była dwa razy większa niż moc Irmy.

Ona także mogła kontrolować umysł, a Irma wykorzystała swoją własną moc, aby wyzwolić Cassidy.

Drobnostki

  • Nerissa dowodzi, że Cassidy chciała zostać pediatrą.
  • W animowanej serii, Cassidy jest lesbijką. Greg Weisman (producent sezonu 2) ujawnił na konwercie, że osobiście uwierzył, że Nerissa i Cassidy były kochankami, a później w Q&A ujawnił, że CHYKN prawdopodobnie wiedziały o tym, ale zachowały to w tajemnicy. Wierzył, że spotkały się, gdy Nerissa zabiła Cassidy, mówiąc, że Cassidy jest lesbijką, a Nerissa jest biseksualistką. W pokazie nie ma na to dowodów, a na pewno nie w komiksach. Czy Greg żartował (był to bardzo dojrzały pomysł na wystawę dla dzieci w tym czasie) jest obecnie niewiadome. Może to być potencjalnie zbadane w anulowanym Sezonie 3.

Pojawienia się

  • Wiedza (wspomnienie)
  • Łaska
  • Posłuszeństwo
  • Ofiara
  • Nieustępliwa
  • Ego
  • Trauma
  • Nierozłączne
  • Zwycięstwo
  • Zanadu
  • Poddaj się
  • Szczyt