FANDOM

Król Artur Pendragon z Camelotu (ur. czasy wczesnego Średniowiecza, zm. czasy wczesnego Średniowiecza nad brzegiem Avalon, odr. 2 lutego 2003 roku w Stanach Zjednoczonych, Kalifornia w mieście San Francisco) był Najwyższym Królem wielkiej krainy Albion, i zmarłym mężem królowej Ginewry z Camelotu, która stała się wdową po jego śmierci nad brzegiem Jeziora Avalon. On jest Obecnym i Przyszłym Królem. Kiedy Albion będzie w największej potrzebie, Artur powróci z martwych. Był synem zmarłego króla Camelotu, Uthera Pendragona, i królowej Igreny Pendragon, ale został poczęty z Władzy nad siłami życia i śmierci, które mówiło o tym, że aby święta równowaga pomiędzy całą ludzkością, stworzeniami, i elementami wszechświata została zachowana, dając życie, trzeba je komuś zabrać, tak więc Igrena zmarła przy porodzie, a Artur dorastał bez matki. On był także młodszym bratem przyrodnim Morgany Pendragon, bardzo potężnej Czarodziejki i ostatniej Najwyższej Kapłanki Starej Religii, której śmierć nad brzegiem Jeziora Avalon oznaczała ostateczne wyginięcie Najwyższych Kapłanek, ale z początku nie wiedział, że ma starszą siostrę przyrodnią. Mimo swojej próżności i poglądów na świat, on w rzeczywistości dbał o swoich poddanych i bezpieczeństwo królestwa. Mimo, iż został królem, on nadal stał na czele armii Rycerzów Camelotu, i ryzykował życiem, aby ocalić Królestwo Camelotu. Jego najlepszym przyjacielem, a także sługą i doradcą był Merlin, najpotężniejszy czarownik, jakiego nosiła Ziemia. On był szlachetnym rycerzem z dobrym sercem, nie skazywał swoich poddanych tylko za to, co zrobili. Został następcą tronu po swoim ojcu, chociaż został obalony jednokrotnie przez swoją siostrę Morganę, która pragnęła posiąść władzę. Po jego śmierci z rąk Mordreda odszedł do Świata Duchów po drugiej stronie Zasłony. Jego dusza odrodziła się piętnaście stuleci po jego tragicznej i przedwczesnej śmierci, jako Wyatt Matthew Halliwell, najstarszy syn Piper i Leo, a także bardzo potężny Czarodziej i Biały Promień, a także Najstarsze Ucieleśnienie Odrodzenia Mocy Trzech w następnym czarodziejskim pokoleniu, którego dar Projekcji, dar, który umożliwia urzeczywistnianie własnych myśli i pragnień, ożywiając je, znacznie przewyższał Billie dar Projekcji, zgodnie ze słowami demona Dumaina. Król Artur w swoim obecnym życiu w przyszłym wcieleniu był ogromnym skupieniem mocy w jednym ciele, i pierwszym mężczyzną czarodziejem urodzonym w jego rodzie od pokoleń. Miał optymistyczne podejście do świata, tak jak jego przyszłe wcielenie, Wyatt. W swoim przyszłym wcieleniu stał się ogromnym skupieniem mocy w jednym ciele, bowiem jego los został przepowiedziany. Jako Obecny i Przyszły Król ma bezwzględne prawo odzyskanie władzy w Albionie na wyspach brytyjskich, i znowu rządzić pięcioma krainami jako Najwyższy Król wraz ze swoim doradcą Merlinem z poprzedniego wcielenia, który żyje w obecnych czasach jako nieśmiertelny czarownik, który czeka na powrót Artura, by znów stanąć przy jego boku w Ostatecznym Starciu, w którym Albion będzie w największej potrzebie.