FANDOM

"To dobre czarownice, dlatego dałem ci amulet. Ochroni cię przed ich magią."
—Anton daje swojej ukochanej, Pearl, i mówi jej o właściwościach i możliwościach naszyjnika.

Amulet Ochronny (ang. The Protection Amulet) jest amuletem stworzonym przypuszczalnie przez nieśmiertelnego czarnoksiężnika, Antona, który potrafi i jest zdolny zneutralizować wszelką jasną moc, chroniąc swojego nosiciela przed każdą magią, nie wykluczając w tym klątw i uroków. Anton podarował go swojej ukochanej, Pearl Russell, tak, by ochronić i wspomóc Pearl w walce z jej kuzynkami, Phoebe i Priscillą, aby po śmierci swoich kuzynek przejąć na siebie ich moc, i stać się razem niepokonani. Dopóki człowiek nosi Amulet, żadne zaklęcie i magia nie podziałają na nosiciela. Jeżeli nosiciel trzyma się za ręce z drugim człowiekiem, Amulet będzie chronił ich oboje, co oznacza, że moc przejdzie także na tych, którzy są w fizycznym kontakcie z nosicielem amuletu ochronnego. Pearl nosiła Amulet Ochronny, aby się uchronić przed magią i zaklęciami swoich kuzynek, a eliksir pomnożenia siły wypiła, aby zwiększyć trzykrotnie swoje zdolności pirokinetyczne, ponieważ sam Amulet nie dawał pełnej szansy na to, iż uda się jej zabić swoją kuzynkę, Phoebe.